HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky




Myslíme si, že i v krizi je dobré mít

VIZI

a přinášíme vám aktuální zkušenosti, 
reakce hotelů na opatření v souvislosti 
s COVID-19, které denně aktualizujeme.

Jsme ve spojení s kolegy z globálních řetězců
​i s nezávislými hotely. 
​ 
chci pomoc s restartem hotelu
Picture

Krizové řízení hotelu vlivem opatření COVID-19

Přinášíme inspiraci v těžkých chvílích, jsme ve spojení s nejkreativnějšími
​kolegy po celém světě, kteří s námi sdílí zkušenosti

To, co už někde pomohlo, pro vás budeme aktualizovat a doplňovat
​
Nemusíte se nikde registrovat a ani se nechystáme vás obesílat reklamou,
​jen čtěte, stahujte, sdílejte a inspirujte se
Picture

Jaké první kroky v krizi
už někde mají za sebou?
​
​Odpověděli si na 35 otázek
​z provozu, oblasti prodeje, investic,
​personálu a hostů

​
​středa 11.3.2020

Při zvládání krizí je kromě nezlomnosti důležitý dobrý plán A, plán B a plán C
Pro každý dobrý plán je nezbytná analýza. Zkuste třeba něco z toho,
​co jinde už pomohlo
Picture

​Konkrétní opatření,
​která nesou výsledky

​Pro vaši inspiraci využíváme svých kontaktů a sdílíme reakce kolegů  
 na různých místech na světě
 
​
​pátek 13.3.2020

Jsme v kontaktu s managery hotelů, které jsou i v oblastech, kde se setkali s opatřeními a karanténou několik týdnu před námi. Zároveň jsme ve spojení s manažery po celé ČR. 
​
Picture
První zkušenosti těch nejodvážnějších.

​N
ěkteré hotely, které jsou nepřetržitě třeba i 30 let otevřené, se zavírají na dva a více týdnů .

​pondělí 16.3.2020
Někteří kolegové úplně zavřeli, jiní mají stále ubytované hosty. Zjistili jsme, že máte nárok na škodu, kterou způsobí vláda úplatňováním zákona 240/2000Sb.

Další inspirace pro nezávislé hoteliéry

Pokračujeme ve sdílení ispirujících počinů a opatření
v oblasti nákladů, personálu a zákazníků
Picture

Personální opatření

Co aktuálně řeší nezávislé hotely, které nemají vlastního personalistu?
Přinášíme některá doporučená opatření a důležité zdroje informací, která se už jinde osvědčila.
Picture

Jak rozhodovat klidně

Rychlé myšlení reaguje na motivační stav a je zkreslené směrem k akci. Může krátkodobě zmírnit vaši úzkost, ale způsobí vám do budoucna víc problémů, než vyřeší.
chci přečíst článek
​
jak rozhodovat klidně

Proč potřebujeme cestovky

Právě v těchto chvílích se ukazuje skutečná hodnota kvalitní cestovní kanceláře a jejích lidí
Chci přečíst článek

proč potřebujeme cestovky
Picture




​Kde to nejčastěji drhlo​

Máme za sebou desítky openingů
a restartů hotelů a resortů. 
Zapátrali jsme v záznamech a seřadili 8 největších výzev.
​

VEN Z KRIZE

>>>>>>

Restart ve 3 krocích

1.Analýza
2.Expertýza
3.Realizace


Dáváme do začátku
2 x 25 let expertních zkušeností, znalostí 


Realizovali jsme krizová opatření po zemětřesení, pandemii, tsunami.

Otevřeli jsme úspěšně více než 10 hotelů
​kategorie *** až *****
​

chci vědět víc hned

Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Bez pana Pavelky bych stěží dokázal udělat titánský skok v mé pracovní kariéře. Přeskočit ze stavebnictví do gastronomie, a hned na manažerskou pozici, by bez jeho mentorského přístupu, školení, a hlavně praktických ukázek v gastroprovozu nebylo v žádném případě možné.
Ještě jednou děkuji za Vaši pomoc a mentorské vedení! Aleš Nevařil, F&B Manager

​
Milane, děkuji vám za marketinkovou deratizaci našeho hotelu a praktické šablony. JN, Karlovarský kraj.

Vážený pane Pavelko, děkuji vám za přípravu hotelu k prodeji.  Díky vám jsme hotel hladce prodali za správnou cenu. V okamžiku, kdy jste nám poslal první verzi investičního memoranda ke schválení, jsme si uvědomili, co vlastně prodáváme a co bychom měli požadovat. Vedlejším účinkem je zavedení aplikace Monday*, jejichž prodejce byste měl vyškolit. Jiří F, Olomoucký kraj, dnes již bývalý majitel, (*s aplikací Monday nespolupracuji, jsem pouze uživatel).

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.

Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky