Myslíme si, že i v krizi je dobré mít VIZIa přinášíme vám aktuální zkušenosti,
reakce hotelů na opatření v souvislosti s COVID-19, které denně aktualizujeme. Jsme ve spojení s kolegy z globálních řetězců i s nezávislými hotely. |
Krizové řízení hotelu vlivem opatření COVID-19
Přinášíme inspiraci v těžkých chvílích, jsme ve spojení s nejkreativnějšími
kolegy po celém světě, kteří s námi sdílí zkušenosti
To, co už někde pomohlo, pro vás budeme aktualizovat a doplňovat
Nemusíte se nikde registrovat a ani se nechystáme vás obesílat reklamou,
jen čtěte, stahujte, sdílejte a inspirujte se
kolegy po celém světě, kteří s námi sdílí zkušenosti
To, co už někde pomohlo, pro vás budeme aktualizovat a doplňovat
Nemusíte se nikde registrovat a ani se nechystáme vás obesílat reklamou,
jen čtěte, stahujte, sdílejte a inspirujte se
Jaké první kroky v krizi
|
Konkrétní opatření,
|
První zkušenosti těch nejodvážnějších.
Některé hotely, které jsou nepřetržitě třeba i 30 let otevřené, se zavírají na dva a více týdnů . pondělí 16.3.2020 Někteří kolegové úplně zavřeli, jiní mají stále ubytované hosty. Zjistili jsme, že máte nárok na škodu, kterou způsobí vláda úplatňováním zákona 240/2000Sb.
|
Další inspirace pro nezávislé hoteliéry
Pokračujeme ve sdílení ispirujících počinů a opatření
v oblasti nákladů, personálu a zákazníků
v oblasti nákladů, personálu a zákazníků
Personální opatřeníCo aktuálně řeší nezávislé hotely, které nemají vlastního personalistu?
Přinášíme některá doporučená opatření a důležité zdroje informací, která se už jinde osvědčila. |
Jak rozhodovat klidněRychlé myšlení reaguje na motivační stav a je zkreslené směrem k akci. Může krátkodobě zmírnit vaši úzkost, ale způsobí vám do budoucna víc problémů, než vyřeší.
Proč potřebujeme cestovkyPrávě v těchto chvílích se ukazuje skutečná hodnota kvalitní cestovní kanceláře a jejích lidí
|
Máme za sebou desítky openingů
a restartů hotelů a resortů. Zapátrali jsme v záznamech a seřadili 8 největších výzev.
|