HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky

Restart a rozjezd hotelu


​Ti silní se v krizi mění,
nacházejí v ní nové příležitosti
​a rostou.


Jaká bude vaše cesta?
chci restartovat hotel

Ven z krize

Náš nejdůležitější přístup při zjednodušování je,
že neustále jdeme dopředu, nehledáme řešení pro to, co bylo,
ale soustředíme se na budoucnost.


Dáváme do začátku 2 x 25 let expertních zkušeností, znalostí a schopnost je předávat.

Realizovali jsme krizová opatření v letech 2001, 2002, 2004, 2007, 2009-10
Otevřeli jsme úspěšně více než 10 hotelů kategorie *** až *****
Našli, přijali a vytrénovali přes 1000 zaměstnanců a manažerů.


Jsme aktivní ve více než 40 hotelech v ČR a v zahraničí
s tržbami několika set milionů, 
kde kromě strategie řešíme provozní, obchodní ​a personální agendu.
 
Myslíme si, že transakční model byznysu v pohostinství umírá. 
O restartu distribuce ​jsme psali v tomto odborném článku.
O tom, jak se ke krizi postavili šéfové a majitelé významných restaurací, hotelů a cestovních kanceláří a lázní se můžete dočíst v záznamu z pracovní snídaně, kterou jsme spolu s mediální agenturou COT Media organizovali. 
Záznam z dubnové (duben 2020) COTakhle snídaně můžete zhlédnout na tomto odkazu:https://1url.cz/@cotakhle_restart
Hotely na cestě ven z krize potřebují chytrý, jednoduchý a multifunkční ziskový provoz,
chytré a zapojené týmy lidí s nepředstíranou chutí sloužit.


Picture

Věřte znalostem a zkušenostem
​

Období růstu a stability nyní vystřídá období poklesu, stagnace a neklidu. Většina hoteliérů bude tápat a zkoušet různá řešení.

​Jejich postup bude chaotický, pomalý a neproduktivní.  V krizi je třeba postupovat metodicky a získat zbylé zákazníky od konkurentů k sobě.

Je nutné najít a napravit slabá místa, soustředit se na produktivní činnosti. Neztrácet čas a zavádět spolehlivá a funkční řešení. 


"Zkušenosti mých kolegů z obnovy cestovního ruchu a pohostinství v Thajsku a Indonésii po zemětřesení
a tsunami v roce 2004, mi  pomohly při přípravě záchranných akčních plánů v době krize  o čtyři roky později".

Milan

Článek o restartu na icot.cz

„Hotel Mandarin Oriental, Prague jsme v roce 2006 otevírali se 180 zaměstnanci. Díky globální krizi v roce 2007 jsme byli nuceni zredukovat nejen náklady, ale i tým téměř
na polovinu.
Přesto jsme následně
v rámci společnosti byli
za kvalitu služeb a hospodářské výsledky oceněni jako jedni
​z nejlepších.“

Petra

"V roce 2008 se důsledkem globální krize propadl objem obchodu OREA HOTELS o 80% během několika týdnů. Okamžitá opatření v oblasti řízení nákladů a intenzivní obchodní aktivity  u 20 hotelů nás vrátila do hry dříve, než jsme čekali."
Milan​
​
Picture

Koncept a plán
​

Podnikání je soutěž, ve které silné firmy vítězí a slabé prohrávají. Stejně jako v krizi před jedenácti lety je i teď  důležité, jak ke svému podnikání přistoupíte. 
​
Jen pečlivě připravený plán, postup či hotelový projekt, který obsahuje všechny potřebné fáze, má naději na úspěch. 

​​Je radost vědět, co chcete.
​My zase víme, jak na to.


Máme za sebou několik krásných
a úspěšných openingů a pokrizových restartů a rozjezdů. Všechny měly perfektní plán.

​
"Otevřít luxusní hotel tak, aby v den jeho rozjezdu bylo vše dokonale připraveno, všichni jeho zaměstnanci špičkově vyškoleni a na svých místech, to chce rozhodně ten nejlepší plán. My jsme ho měli a proto jsme jako jedni z mála otevřeli včas
a na jedničku.
"

Petra

"Následkem událostí 11.září 2001 jsme ze dne na den ztratili všechny trhy
​s leteckou dopravou. Okamžitě jsme hledali nové zdrojové trhy a za týden jsem odletěl do Amsterodamu uzavřít nové kontrakty pro autobusové turistické skupiny.
"

Milan
​
„Štěstí přeje připraveným. Proto jsme měli jasný plán nejen v době, kdy nás v roce 2009 postihla pandemie Mexické chřipky, ale i poté, začátkem roku 2010, kdy bylo nutné se rychle vrátit do černých čísel."
Petra



Picture

Neriskujte zbytečně

Podívejte se na svůj byznys model
z jiného úhlu.  
​Nepokládejte oběti na oltář nereálných hotelových snů.
Období podnikání v nájmu nebo pod standardním Management Contractem vystřídají hybridní smlouvy, které řeší pohyblivé podíly na zisku s overrides doložkami, se kterými máme zkušenosti ze zahraničí. 
 

"V roce 2019 mě investor pověřil krizovým řízením hotelového komplexu se 120 pokoji a 70 zaměstnanci v západních Čechách. Byl to jeden z nejtěžších projektů
a resort jsem převzal v zanedbaném stavu. Z velké ztráty v lednu se do konce března podařilo mnou vedenému týmu restartovat a dostat se do černých čísel. Musel jsem i za cenu  konfliktů upřednostnit krátkodobé výsledky, které přinesly okamžitě cash, abychom přežili.
A teprve poté aplikovat to, co bych doporučoval jako poradce. Uvědomil jsem si rozdíl mezi "radit" a "dělat".  Byl to rekordní kousek, měli jsme hodně štěstí
."

Milan

"Mnohokrát jsem se za své praxe přesvědčila o tom, že pokud
o některém ze svých manažerů opakovaně pochybujete a přesto jej necháváte jeho funkci vykonávat dál
​v naději, že se jeho výkon jednoho dne zlepší, pouze své rozhodnutí oddalujete.

Pracovala jsem na rozvoji mnoha manažerů a vím, že opravdu pozitivní změna v pracovním výkonu nastat může, ale jen za určitých podmínek. 
Jsme připraveni vám v tomto směru pomoci." 

Petra
jdeme na to

Budeme průvodcem cestou nahoru 

Než jsme si troufli poprvé někomu radit,
vedli jsme mezinárodní týmy 
​značkových hotelů
​a strávili jsme tisíce hodin práce mezi nejlepšími.

Zjednodušujeme a zrychlujeme.


Naše síla je v kritickém myšlení, kreativitě a empatii.
​Zažili jsme několik krizí a máme zkušenosti s realizací desítek účinných opatření 

v práci s lidmi + v provozu + obchodování

Víme, jaké nezdary a omyly krize provázejí
Jsme připraveni vám pomoci se jim vyhnout
Picture

Restart

Chcete se rozjet znovu a lépe?

Využijeme příležitost a uděláme pořádek v cenách a obchodní strategii.
Aktualizujeme
produkci a distribuční kanály.
​
Podíváme se na efektivitu provozu, na smlouvy hotelu a jeho organizační strukturu
​z jiné perspektivy.

​Máme šablony ze stovek hotelů. 

​Zaznamenali jsme nejúspěšnější postupy krok za krokem.

Dělat pořádek je náš denní chléb.​
jdeme na to
Picture

Ve třech krocích

V řešení provozu, obchodu a práci
s lidmi,
 se často dostáváme
​do hry "za pět minut dvanáct". 
Někdy i později.
​ 
Aplikujeme osvědčenou metodu 
Analýza-Expertýza-Realizace,  přičemž její fáze se většinou překrývají.

​Než jsme si troufli poprvé někomu radit, vedli jsme mezinárodní týmy značkových hotelů a strávili jsme tisíce hodin práce mezi nejlepšími.

 Máme globální i regionální zkušenosti.
Know-how řetězců zjednodušujeme tak, aby bylo maximálně přínosné pro nezávislé hotely.
​
Jsme kreativní a věci dotahujeme.

jdeme na to
Picture

Řízení změn

Umíme změnit jakýkoliv hotel
během několika týdnů až měsíců

a to díky našim osvědčeným přístupům, přesné a spolehlivé analytice, kritickému myšlení
a empatii.

I ty největší změny ale vždy začínají drobnými kroky jednotlivých lidí.

Známe způsoby, jak o změnách komunikovat tak, aby je lidé podporovali.

​Umíme lidi zbavit obav a zapojit je.
jdeme na to

Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Bez pana Pavelky bych stěží dokázal udělat titánský skok v mé pracovní kariéře. Přeskočit ze stavebnictví do gastronomie, a hned na manažerskou pozici, by bez jeho mentorského přístupu, školení, a hlavně praktických ukázek v gastroprovozu nebylo v žádném případě možné.
Ještě jednou děkuji za Vaši pomoc a mentorské vedení! Aleš Nevařil, F&B Manager

​
Milane, děkuji vám za marketinkovou deratizaci našeho hotelu a praktické šablony. JN, Karlovarský kraj.

Vážený pane Pavelko, děkuji vám za přípravu hotelu k prodeji.  Díky vám jsme hotel hladce prodali za správnou cenu. V okamžiku, kdy jste nám poslal první verzi investičního memoranda ke schválení, jsme si uvědomili, co vlastně prodáváme a co bychom měli požadovat. Vedlejším účinkem je zavedení aplikace Monday*, jejichž prodejce byste měl vyškolit. Jiří F, Olomoucký kraj, dnes již bývalý majitel, (*s aplikací Monday nespolupracuji, jsem pouze uživatel).

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.

Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky