Ven z krize
Náš nejdůležitější přístup při zjednodušování je,
že neustále jdeme dopředu, nehledáme řešení pro to, co bylo,
ale soustředíme se na budoucnost.
Dáváme do začátku 2 x 25 let expertních zkušeností, znalostí a schopnost je předávat.
Realizovali jsme krizová opatření v letech 2001, 2002, 2004, 2007, 2009-10
Otevřeli jsme úspěšně více než 10 hotelů kategorie *** až *****
Našli, přijali a vytrénovali přes 1000 zaměstnanců a manažerů.
Jsme aktivní ve více než 40 hotelech v ČR a v zahraničí
s tržbami několika set milionů, kde kromě strategie řešíme provozní, obchodní a personální agendu.
Myslíme si, že transakční model byznysu v pohostinství umírá.
O restartu distribuce jsme psali v tomto odborném článku.
O tom, jak se ke krizi postavili šéfové a majitelé významných restaurací, hotelů a cestovních kanceláří a lázní se můžete dočíst v záznamu z pracovní snídaně, kterou jsme spolu s mediální agenturou COT Media organizovali.
Záznam z dubnové (duben 2020) COTakhle snídaně můžete zhlédnout na tomto odkazu:https://1url.cz/@cotakhle_restart
Hotely na cestě ven z krize potřebují chytrý, jednoduchý a multifunkční ziskový provoz,
chytré a zapojené týmy lidí s nepředstíranou chutí sloužit.
že neustále jdeme dopředu, nehledáme řešení pro to, co bylo,
ale soustředíme se na budoucnost.
Dáváme do začátku 2 x 25 let expertních zkušeností, znalostí a schopnost je předávat.
Realizovali jsme krizová opatření v letech 2001, 2002, 2004, 2007, 2009-10
Otevřeli jsme úspěšně více než 10 hotelů kategorie *** až *****
Našli, přijali a vytrénovali přes 1000 zaměstnanců a manažerů.
Jsme aktivní ve více než 40 hotelech v ČR a v zahraničí
s tržbami několika set milionů, kde kromě strategie řešíme provozní, obchodní a personální agendu.
Myslíme si, že transakční model byznysu v pohostinství umírá.
O restartu distribuce jsme psali v tomto odborném článku.
O tom, jak se ke krizi postavili šéfové a majitelé významných restaurací, hotelů a cestovních kanceláří a lázní se můžete dočíst v záznamu z pracovní snídaně, kterou jsme spolu s mediální agenturou COT Media organizovali.
Záznam z dubnové (duben 2020) COTakhle snídaně můžete zhlédnout na tomto odkazu:https://1url.cz/@cotakhle_restart
Hotely na cestě ven z krize potřebují chytrý, jednoduchý a multifunkční ziskový provoz,
chytré a zapojené týmy lidí s nepředstíranou chutí sloužit.
Věřte znalostem a zkušenostem
|
Koncept a plán
|
Neriskujte zbytečně
Podívejte se na svůj byznys model
z jiného úhlu. Nepokládejte oběti na oltář nereálných hotelových snů. Období podnikání v nájmu nebo pod standardním Management Contractem vystřídají hybridní smlouvy, které řeší pohyblivé podíly na zisku s overrides doložkami, se kterými máme zkušenosti ze zahraničí. "V roce 2019 mě investor pověřil krizovým řízením hotelového komplexu se 120 pokoji a 70 zaměstnanci v západních Čechách. Byl to jeden z nejtěžších projektů a resort jsem převzal v zanedbaném stavu. Z velké ztráty v lednu se do konce března podařilo mnou vedenému týmu restartovat a dostat se do černých čísel. Musel jsem i za cenu konfliktů upřednostnit krátkodobé výsledky, které přinesly okamžitě cash, abychom přežili. A teprve poté aplikovat to, co bych doporučoval jako poradce. Uvědomil jsem si rozdíl mezi "radit" a "dělat". Byl to rekordní kousek, měli jsme hodně štěstí." Milan "Mnohokrát jsem se za své praxe přesvědčila o tom, že pokud o některém ze svých manažerů opakovaně pochybujete a přesto jej necháváte jeho funkci vykonávat dál v naději, že se jeho výkon jednoho dne zlepší, pouze své rozhodnutí oddalujete. Pracovala jsem na rozvoji mnoha manažerů a vím, že opravdu pozitivní změna v pracovním výkonu nastat může, ale jen za určitých podmínek. Jsme připraveni vám v tomto směru pomoci." Petra |
Budeme průvodcem cestou nahoru
Než jsme si troufli poprvé někomu radit,
vedli jsme mezinárodní týmy
značkových hotelů
a strávili jsme tisíce hodin práce mezi nejlepšími.
Zjednodušujeme a zrychlujeme.
Naše síla je v kritickém myšlení, kreativitě a empatii.
Zažili jsme několik krizí a máme zkušenosti s realizací desítek účinných opatření
v práci s lidmi + v provozu + obchodování
Víme, jaké nezdary a omyly krize provázejí
Jsme připraveni vám pomoci se jim vyhnout
vedli jsme mezinárodní týmy
značkových hotelů
a strávili jsme tisíce hodin práce mezi nejlepšími.
Zjednodušujeme a zrychlujeme.
Naše síla je v kritickém myšlení, kreativitě a empatii.
Zažili jsme několik krizí a máme zkušenosti s realizací desítek účinných opatření
v práci s lidmi + v provozu + obchodování
Víme, jaké nezdary a omyly krize provázejí
Jsme připraveni vám pomoci se jim vyhnout
RestartChcete se rozjet znovu a lépe?
Využijeme příležitost a uděláme pořádek v cenách a obchodní strategii. Aktualizujeme produkci a distribuční kanály. Podíváme se na efektivitu provozu, na smlouvy hotelu a jeho organizační strukturu z jiné perspektivy. Máme šablony ze stovek hotelů. Zaznamenali jsme nejúspěšnější postupy krok za krokem. Dělat pořádek je náš denní chléb. |
Ve třech krocíchV řešení provozu, obchodu a práci
s lidmi, se často dostáváme do hry "za pět minut dvanáct". Někdy i později. Aplikujeme osvědčenou metodu Analýza-Expertýza-Realizace, přičemž její fáze se většinou překrývají. Než jsme si troufli poprvé někomu radit, vedli jsme mezinárodní týmy značkových hotelů a strávili jsme tisíce hodin práce mezi nejlepšími. Máme globální i regionální zkušenosti. Know-how řetězců zjednodušujeme tak, aby bylo maximálně přínosné pro nezávislé hotely. Jsme kreativní a věci dotahujeme. |
Řízení změnUmíme změnit jakýkoliv hotel
během několika týdnů až měsíců a to díky našim osvědčeným přístupům, přesné a spolehlivé analytice, kritickému myšlení a empatii. I ty největší změny ale vždy začínají drobnými kroky jednotlivých lidí. Známe způsoby, jak o změnách komunikovat tak, aby je lidé podporovali. Umíme lidi zbavit obav a zapojit je. |