HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky
Picture

O další důvod navíc, proč potřebujeme cestovky

Ještě před tím, než Světová zdravotnická organizace prohlásila COVID-19 za pandemii, začalo období, kdy si cestovatelé, dopravci a hoteliéři začali uvědomovat rozdíl mezi cestovní kanceláří a on-line portály. 
 ​
Ještě před tím, než Světová zdravotnická organizace prohlásila COVID-19 za pandemii, začalo období, kdy si cestovatelé, dopravci a hoteliéři začali uvědomovat rozdíl mezi cestovní kanceláří a on-line portály. 
Měnit termíny letů a zkracovat pobyty je pokaždé ve všech stupních cestovního řetězce neoblíbená záležitost, ovšem ve chvíli, kdy o to žádá téměř každý zákazník, to začíná vypadat opravdu dramaticky. 
 
Cestovní kanceláře jsou na rozdíl od e-shopů na nečekané události a změny zařízené, musí být dokonce pojištěné, takže musely jen přeřadit priority a veškeré vnitřní i vzdálené kapacity nasměrovat na přepážky, aktivovat delegáty, telefonickou pomoc a emailovou komunikaci. 
 
Mezi tím internetové portály pouze rozeslaly ubytovatelům doporučení, aby laskavě neúčtovaly stornopoplatky a vracely peníze za již zaplacené nevratné rezervace. Ovšem lákat zákazníky na slevy za nevratné rezervace zatím nepřestaly. Proč taky, jsou to podle smlouvy zprostředkovatelé a odpovědnost nese ubytovatel. A podle některých hoteliérů, kterým se dovolali zákazníci, kteří chtěli stornovat rezervaci, jim portály platby za nevratné rezervace strhávaly dál. Trvalo jim den se dovolat do bookingu, slyšeli pouze hlášku, že linky jsou přetížené a proto vyhledali na googlu hotel, aby dostali telefon na recepci.
 
Určitě jste viděli záběry lidí a rozhovory s turisty, sedícími na kufrech hodiny a hodiny v letištních halách s telefony v ruce, snažící se o změnu rezervace nebo nákup letenky.   
 
Ve chvíli, kdy letecké společnosti začaly rušit lety a některé státy zavírat hranice, to celé ještě vygradovalo. Cestovky zapojily všechny síly, spojily se s leteckými společnostmi a společně s ubytovateli začali řešit transfery, náhradní lety, tranzitní ubytování a změny letenek. Podle cestovních kanceláří se na ně obraceli i zákazníci portálů, protože jejich linky byly přetížené a kromě slibu, že jim vrátí předplatbu, pro ně stejně portály nebyly schopny nic jiného udělat. Proč taky. Jsou to zprostředkovatelé nákupu. Účtují si až třetinu ceny za zprostředkování rezervace.  
 
Pokud jste někdy telefonicky měnili rezervaci v bookingu nebo expedii, asi tušíte, jak to vypadalo. Hovoříte se zdvořilým operátorem,  který ovládá několik svých pečlivě trénovaných úkonů, případně vás přepojí na někoho jiného, kdo zase ovládá jiných pár úkonů. A v cestovkách?  Právě v těchto chvílích se ukazuje skutečná hodnota kvalitní cestovní kanceláře a jejích lidí, kteří jsou připraveni čelit neočekávaným situacím, jsou na ně vyškoleni a mají zkušenosti se změnami letenek, zvyklostmi a možnostmi různých leteckých společností na různých trasách. Aby zvládli reagovat na nová opatření v různých tranzitních zemích, aby zvládali posílat klienty na cestě zpět ze vzdálených destinací přes jiná letiště. Někteří mí kolegové, majitelé cestovek se svými lidmi pracovali bez přerušení několik dnů a nocí, aby své zákazníky dostali domů bezpečně a co nejdříve.  Hoteliéři a cestovky jsou na jedné lodi (nebo spíš jedné palubě). Naše společná mantra zní „odložit, nezrušit“. 

​My, hoteliéři budeme cestovky potřebovat při restartech hotelů. Budeme se muset vrátit k základům a uvědomit si, že dlouhodobě udržitelný obchod je výsledek dlouhodobě udržitelných vztahů. Nikoliv transakcí. Budeme se od sdílené ekonomiky, jejíž mantra byla „rychle a bez závazků“ zase vrátit k ekonomice zdravé. K té, která představuje závazky a která nás živí.

​
29.3.2020 mp. 
 
 

Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Bez pana Pavelky bych stěží dokázal udělat titánský skok v mé pracovní kariéře. Přeskočit ze stavebnictví do gastronomie, a hned na manažerskou pozici, by bez jeho mentorského přístupu, školení, a hlavně praktických ukázek v gastroprovozu nebylo v žádném případě možné.
Ještě jednou děkuji za Vaši pomoc a mentorské vedení! Aleš Nevařil, F&B Manager

​
Milane, děkuji vám za marketinkovou deratizaci našeho hotelu a praktické šablony. JN, Karlovarský kraj.

Vážený pane Pavelko, děkuji vám za přípravu hotelu k prodeji.  Díky vám jsme hotel hladce prodali za správnou cenu. V okamžiku, kdy jste nám poslal první verzi investičního memoranda ke schválení, jsme si uvědomili, co vlastně prodáváme a co bychom měli požadovat. Vedlejším účinkem je zavedení aplikace Monday*, jejichž prodejce byste měl vyškolit. Jiří F, Olomoucký kraj, dnes již bývalý majitel, (*s aplikací Monday nespolupracuji, jsem pouze uživatel).

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.

Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky