Nevadí, cokoliv budete chtít, můžete objednat i na fakturu.
Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace, i když nejste ekonom
Co umíte spočítat, to dokážete řídit
Finanční desatero manažera hotelu či restaurace.
Na míru vašemu provozu.
12 finančních nástrojů, bez kterých se neobejdete.
Abyste dokonale rozuměli výkazu zisku a ztrát.
Finanční řízení není woodoo.
Rozhoduje o vašem úspěchu.
Ukážeme vám, jak na to.
- Porozumíte výsledovce, cash flow a rozvaze.
- Snadno si spočítáte "bod zlomu".
- S jistotou najdete informace, které potřebujete.
- Budete vědět jaké ukazatele kdy sledujeme a proč.
- Pochopíte lehce, co znamenají jejich výkyvy.
Součástí tutoriálu je aktivní šablona P&L pro MsExcel
Jak to probíhá:
- Zakoupíte si tutoriál
- My vás kontaktujeme
- Dohodneme termín telefonické konzultace
- Upravíme tutoriál na míru a včetně šablony odešleme
Počet stran cca 32
Autor Milan Pavelka, Jiří Jung
Jak vylepšit váš web, aby přiváděl více hostů - tutoriál na míru
51 konkrétních postupů pro vylepšení vašeho webu.
Na míru, rychle a bez nudné teorie.
Abyste měli hotely a restaurace plné hostů.
cca 34 stran (na míru každému hotelu)
Tutoriál „Jak vylepšit váš web, aby přiváděl více hostů“
jsme napsali pro ty, kdo chtějí pomocí svého webu prodávat a už přišli na to, že o úspěchu často rozhodují zdánlivě nepodstatné detaily.
- Vše je přizpůsobené vašemu hotelu či restauraci na míru a bez dalších velkých investic vás to posune o krok dále.
- Budeme se zajímat o to, zda je váš web opravdu přátelský k návštěvníkům a zda plní svoji misi.
- Web hotelu a restaurace by měl hlavně prodávat, a proto se na to zaměříme.
- Pokud vás trápí vysoké provize zprostředkovatelů a málo přímých rezervací, jste tady správně.
- V tutoriálu přinášíme přesně to, co se nám v praxi osvědčilo.
- Ukážeme vám, jak vytvoříte plnohodnotný web doslova za pár stovek.
- První hotelový web jsme stavěli v roce 1998. Od té doby jsme vytvořili stovky webů hotelů a restaurací v ČR i v zahraničí.
- Zkušenosti, které jsme nasbírali, neustále aktualizujeme.
- Proto očekávejte inovace a velkou dávku inspirace.
Jak to probíhá:
- Zakoupíte si tutoriál
- My vás kontaktujeme
- Dohodneme termín telefonické konzultace
- Upravíme tutoriál na míru a odešleme
Autor: Milan Pavelka
Jak zvýšit a udržet zisk vaší restaurace - tutoriál na míru
Praktický návod včetně šablony výsledovky
Čísla, která by měl znát každý provozovatel restaurace.
Stabilní nárůst zisku až o 15% ročně.
Metody zvyšující zisk u všech typů stravování.
- Dlouhodobě uspět vyžaduje od restauratéra důkladné plánování, důsledné finanční řízení, jasnou vizi, odvahu dělat změny a schopnost se rychle přizpůsobovat.
- Jednoduché návody jak na to, vám přinášíme připravené k zavedení.
- Včetně šablony výsledovky k finančnímu řízení.
- Restaurace, které jsou dlouhodobě úspěšné, považujeme za pozoruhodné.
- Sledujeme jich desítky a vypadá to, že poskytují uspokojivý produkt a vynikající služby den co den, rok co rok.
- Přinášíme vám zde jejich osvědčené postupy.
- Součástí je i vzorová P&L v MsExcel.
Jak to probíhá:
- Zakoupíte si tutoriál
- My vás kontaktujeme
- Dohodneme termín telefonické konzultace
- Upravíme tutoriál na míru a odešleme
Počet stran: 37
Autor: Milan Pavelka
Jak generovat zisk pomocí sociálních sítí vašeho hotelu a restaurace - tutoriál na míru
61 tipů na vytváření vašeho obsahu = na celý rok vystaráno.
Posty hotelu a restaurace na sítě snadno – rychle – správně.
Zjednodušený návod šitý na míru vašemu provozu.
- Vycházíme z vašich potřeb a vlastních zkušeností od počátku Social Media Marketingu až do dnešních dnů.
- Tutoriál je zjednodušeným návodem šitým na míru pro ty, kdo chtějí mít ziskové sociální sítě hotelu nebo restaurace.
- Abyste nemuseli na přednášku nebo na školení.
- Hotely, pro které jsme pracovali, byly mezi prvními, které začaly využívat Facebook.
- Před 10 lety jsme založili e-shop jen proto, abychom ho za tři roky prodali a vyzkoušeli si strategie a metody, které vám nyní předáváme.
- Pokud si chcete číst knihu o sociálních sítích, je to skvělý nápad. Skočte si do některého z knihkupectví nebo na Amazon, mají jich tam velké množství a některé opravdu stojí za přečtení.
- Vyberte si ty nejaktuálnější. Letošní. Děláme to každé pololetí.
- Pokud se vám ale nechce desítky hodin číst a studovat jako my a chcete praktická jednoduchá a nejnovější doporučení, stáhněte si pro vás na míru ušitou publikaci.
- Obsahuje mimo jiné padesátibodovou výstupní kontrolu postu, kterou používají globální reklamní agentury pro velké hráče.
- Pracujte s Facebookem a Instagramem tak, aby vám vydělávaly.
Jak to probíhá:
- Zakoupíte si tutoriál
- My vás kontaktujeme
- Dohodneme termín telefonické konzultace
- Upravíme tutoriál na míru a odešleme
Počet stran cca nejméně 26 (podle vašich potřeb)
Autoři: Milan Pavelka, Vojtěch Probošt
Váš unikátní prodejní argument (USP)
Unikátní prodejní argument vašeho hotelu nebo restaurace.
Pokud chcete propagovat své podnikání, musíte znát svůj "Unique Selling Proposition" (USP) nebo-li jedinečný prodejní argument.
Na dobře zvoleném "USP" pak postavíte celou obchodní komunikaci.
Jedinečně, neomylně a poutavě.
- Myšlenka Unique Selling Proposition je velmi jednoduchá: je to (racionálně znějící) důvod, proč by si měli lidé koupit zrovna váš produkt. Ve vašem hotelu, ve vaší restauraci.
- Ten, kdo absolvoval moje semináře při Czechtourism a AHR ČR si jistě vzpomene, jak jsme s USP pracovali. Od té doby se ale hodně změnilo a naše know-how se výrazně posunulo.
- Používáme jedinečnou a superpraktickou šablonu, pomocí které najdeme pro každý segment trhu, na kterém se pohybujete, prodejní argumenty pro každý váš produkt (ubytování, wellness, catering, stravování, kongresové služby).
- Společně budeme na celkem 4 hodinovém on-line setkání (2 x 2 hodiny) pracovat na tom, abyste se dostali a udrželi se mezi nejžádanějšími na trhu.
- Budeme se zabývat tím, jaký pocit si mají lidé „odnést“ ze zkušenosti s vaším produktem – to je hodnota vaší služby.
- V druhé části definujeme, jaký argument řeknete, pokud se někdo zeptá, proč by si měl váš produkt koupit – to je jedinečný prodejní argument vaší služby.
- Součástí služby je i originální copywritting pro vaše slogany a kupní výzvy pomocí všech čtyř komunikačních jazyků (myšlení, smyslů, intuice a cítění).
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Jak sestavit bezkonkurenční marketingový plán vašeho hotelu nebo restaurace
Účinný plán pro bezkonkurenční marketing.
Na míru, krok za krokem, bez nudné teorie.
Abyste dosáhli svého cíle.
V tutoriálu si ujasníme:
- Smysl marketingu
- Možné marketingové cíle vašeho hotelu a restaurace
- Možné strategie
- Jak s tím souvisí rozpočet
- Co je a není marketing
- Jak na unikátní prodejní argument
- Jakou vybrat segmentaci
- Cílení (Targeting)
- Tržní pozici vašeho hotelu či restaurace (Positioning)
- Marketingový mix v hotelnictví - Produkt, Cenu, Distribuci, Komunikaci, Lidi, Spolupráci, Balíčky a Networking
- Vaši potřebnou analytiku, bez které nemůžete být úspěšní
Abyste k praktickému průvodci měli i inspiraci, přílohou je vzorový marketingový plán hotelu.
Jak to probíhá:
- Zakoupíte si tutoriál
- My vás kontaktujeme
- Dohodneme termín telefonické konzultace
- Upravíme tutoriál na míru společně se vzorovým plánem a odešleme
cca 19 stran
Autor Milan Pavelka
Masterplan pro hoteliéry - restartovací program - verze LIGHT
Když potřebujete změnit jen pár detailů a trochu se inspirovat.
Jste připraveni na všechno a potřebujete jen dávku správných podnětů.
Naučíte se předvídat a zpeněžit očekávání hostů, vylepšit plánování směn.
Zvýšíte produktivitu hotelu, získáte nástroje pro práci s cenou.
Součástí Masterplan Light jsou digitální publikace:
- Interaktivní mapa restartu - co s čím souvisí - v hodnotě 990,00 Kč
- Jak předvídat a zpeněžit očekávání hostů - 35 tipů v hodnotě 490,00 Kč
- Jak maximálně využít pracovní sílu - v hodnotě 490,00 Kč
- Jak předběhnout konkurenci pomocí nejnovějších digitálních nástrojů - v hodnotě 190,00 Kč
- Jak využít práci s cenami k vyššímu zisku - v hodnotě 790,00 Kč
- Jak identifikovat přirozený talent, za kterým se hosté vracejí - v hodnotě 2 190,00 Kč
- Úvod do Revenue Managementu - bonusová publikace
- Jak trénovat a rozvíjet personál vlastními silami - bonusová publikace
Masterplan pro hoteliéry - restartovací program - verze POWER
Naplno. Chcete všechno. Vybírat si a inspirovat se tím nejlepším, protože chcete velké změny.
Jste profesionálové, kteří si chtějí dopřát tvůrčí svobodu a špičkové zdroje inspirace na míru.
- Zvýšíte výkon webu a vaše sociální sítě budou vydělávat.
- Váš hotel změníte na výkonnější a stabilnější.
- Získáte jistotu v oblasti financí, vedení lidí, obchodu a provozu.
Součástí Masterplan POWER jsou digitální publikace a tyto služby na míru:
- Interaktivní mapa restartu - co s čím souvisí - v hodnotě 990,00 Kč
- Jak předvídat a zpeněžit očekávání hostů - 35 tipů v hodnotě 490,00 Kč
- Jak maximálně využít pracovní sílu - v hodnotě 490,00 Kč
- Jak předběhnout konkurenci pomocí nejnovějších digitálních nástrojů - v hodnotě 190,00 Kč
- Jak využít práci s cenami k vyššímu zisku - v hodnotě 790,00 Kč
- Jak identifikovat přirozený talent, za kterým se hosté vracejí - v hodnotě 2 190,00 Kč
- Jak vylepšit váš web, aby přiváděl více hostů - tutoriál na míru - v hodotě 1 990,00 Kč
- Jak generovat zisk pomocí sociálních sítí vašeho hotelu a restaurace - tutoriál na míru v hodnotě 1 990,00 Kč
- Jak sestavit bezkonkurenční marketingový plán vašeho hotelu nebo restaurace - tutoriál v hodnotě 1 990,00 Kč
- Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace, i když nejste ekonom - tutoriál na míru včetně aktivní výsledovky a výkazu zisku a ztrát - v hodnotě 1 990,00 Kč
- Jak zvýšit a udržet zisk vaší restaurace - tutoriál na míru - v hodnotě 1 990,00 Kč
- Jak postavit tým, za kterým se budou hosté vracet - tutoriál v hodnotě 790,00 Kč
- Jak motivovat a vést výkonný tým - tutoriál v hodnotě 790,00 Kč
- Jak udržet své nejlepší lidi - tutoriál v hodnotě 490,00 Kč
- Telefonický a on-line screening - v hodnotě 1 990,00 Kč
- Úvod do Revenue Managementu - bonusová publikace
- Jak trénovat a rozvíjet personál vlastními silami - bonusová publikace
Jak to probíhá:
- Zakoupíte si Masterplan Power (v e-shopu nebo na fakturu)
- My vás kontaktujeme
- Dohodneme termín telefonické konzultace
- Upravíme vše namíru na míru a odešleme
Masterplan pro hoteliéry - restartovací program - verze TOTAL
Dostáváte úplně nejvíc. Nespokojíte se jen tak s něčím. Měníte hotel z gruntu. Máte k dispozici vše, co potřebujete. To, co vás brzdí, odhazujete.
- Váš hotel projde auditem obchodních a provozních aktivit.
- Získáte návody ke zlepšení všeho, co zlepšit jde.
- Zvýšíte výkon webu a vaše sociální sítě budou vydělávat.
- Váš hotel změníte na výkonnější a stabilnější.
- Získáte jistotu v oblasti financí, vedení lidí, obchodu a provozu.
- Získáte jistotu, že neuděláte chybu vy a ani nikdo z vašich lidí.
Součástí Masterplan TOTAL jsou digitální publikace a tyto služby na míru:
- Interaktivní mapa restartu - co s čím souvisí - v hodnotě 990,00 Kč
- Jak předvídat a zpeněžit očekávání hostů - 35 tipů v hodnotě 490,00 Kč
- Jak maximálně využít pracovní sílu - v hodnotě 490,00 Kč
- Jak předběhnout konkurenci pomocí nejnovějších digitálních nástrojů - v hodnotě 190,00 Kč
- Jak využít práci s cenami k vyššímu zisku - v hodnotě 790,00 Kč
- Jak identifikovat přirozený talent, za kterým se hosté vracejí - v hodnotě 2 190,00 Kč
- Jak vylepšit váš web, aby přiváděl více hostů - tutoriál na míru - v hodotě 1 990,00 Kč
- Jak generovat zisk pomocí sociálních sítí vašeho hotelu a restaurace - tutoriál na míru v hodnotě 1 990,00 Kč
- Jak sestavit bezkonkurenční marketingový plán vašeho hotelu nebo restaurace - tutoriál v hodnotě 1 190,00 Kč
- Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace, i když nejste ekonom - tutoriál na míru včetně aktivní výsledovky a výkazu zisku a ztrát - v hodnotě 1 990,00 Kč
- Jak zvýšit a udržet zisk vaší restaurace - tutoriál na míru - v hodnotě 1 990,00 Kč
- Jak postavit tým, za kterým se budou hosté vracet - tutoriál v hodnotě 790,00 Kč
- Jak motivovat a vést výkonný tým - tutoriál v hodnotě 790,00 Kč
- Jak udržet své nejlepší lidi - tutoriál v hodnotě 490,00 Kč
- Telefonický a on-line screening - v hodnotě 1 990,00 Kč
- Mentoring manažera hotelu a restaurace - on-line služba v hodnotě 3 990,00 Kč
- Audit obchodních a provozních aktivit hotelu - služba v hodnotě 29 000,00 Kč
- Jak posílit nejžádanější kompetence hotelového manažera? - služba v hodnotě 4 990,00 Kč
- Úvod do Revenue Managementu - bonusová publikace
- Jak trénovat a rozvíjet personál vlastními silami - bonusová publikace
Jak to probíhá:
- Zakoupíte si Masterplan
- My vás kontaktujeme
- Dohodneme termín a o víc se nestaráte, vše zařídíme.
Byznysplán hotelu - Kompletní strategický plán a koncept
Máte k dispozici vše, co potřebujete proto, abyste uspěli.
Můžete se směle vydat za investorem nebo do banky.
- Váš záměr projde auditem. Porovnám jeho parametry s databází existujících projektů.
- Výsledkem bude strukturovaný souhrn vašeho nápadu.
- Ten transferuji na realizovatelný plán.
- Společně s plánem získáte návody k nejdůležitějším částem vašeho podniku.
- Získáte jistotu v oblasti financí, vedení lidí, obchodu a provozu.
- Získáte jistotu, že neuděláte chybu vy a ani nikdo z vašich lidí.
- Získáte na rok přístup do projektového systému se všemi digitálními přílohami a budete v něm moci pracovat, delegovat úkoly. Budete mít vše na jednom místě, přístupné 24/7.
To by vám mohlo stačit, ale součástí mého Byznysplánu jsou mimo jiné i digitální návody a tyto služby na míru, ke kterým se dostanete, protože váš byznysplán budete chtít naplnit. A k tomu se vám hodí vědět, jak se to už jinde pobvedlo a jaké chyby udělali, když na to přicházeli a vy už nemusíte.
- Interaktivní mapa startu - co s čím souvisí - v hodnotě 990,00 Kč
- Jak předvídat a zpeněžit očekávání hostů - 35 tipů v hodnotě 490,00 Kč
- Jak maximálně využít pracovní sílu - v hodnotě 490,00 Kč
- Jak předběhnout konkurenci pomocí nejnovějších digitálních nástrojů - v hodnotě 190,00 Kč
- Jak využít práci s cenami k vyššímu zisku - v hodnotě 790,00 Kč
- Jak identifikovat přirozený talent, za kterým se hosté vracejí - v hodnotě 2 190,00 Kč
- Jak vylepšit váš web, aby přiváděl více hostů - tutoriál na míru - v hodotě 1 990,00 Kč
- Jak generovat zisk pomocí sociálních sítí vašeho hotelu a restaurace - tutoriál na míru v hodnotě 1 990,00 Kč
- Jak sestavit bezkonkurenční marketingový plán vašeho hotelu nebo restaurace - tutoriál v hodnotě 1 190,00 Kč
- Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace, i když nejste ekonom - tutoriál na míru včetně aktivní výsledovky a výkazu zisku a ztrát - v hodnotě 1 990,00 Kč
- Jak zvýšit a udržet zisk vaší restaurace - tutoriál na míru - v hodnotě 1 990,00 Kč
- Jak postavit tým, za kterým se budou hosté vracet - tutoriál v hodnotě 790,00 Kč
- Jak motivovat a vést výkonný tým - tutoriál v hodnotě 790,00 Kč
- Jak udržet své nejlepší lidi - tutoriál v hodnotě 490,00 Kč
- Telefonický a on-line screening - v hodnotě 1 990,00 Kč
- Mentoring manažera hotelu a restaurace - on-line služba v hodnotě 3 990,00 Kč
- Jak posílit nejžádanější kompetence hotelového manažera? - služba v hodnotě 4 990,00 Kč
- Úvod do Revenue Managementu - bonusová publikace
- Jak trénovat a rozvíjet personál vlastními silami - bonusová publikace
Jak to probíhá:
- Zakoupíte si Byznysplán
- My vás kontaktujeme
- Dohodneme termín a o víc se nestaráte, vše zařídíme.
Máme pro vás plán
Máme pro váš hotel plán a teď vás necháme nahlédnout do několika úspěšných realizací.
Ukázka 10 ze 300 best practices - co už v jiném hotelu přineslo nejlepší výsledky.
38 stran inspirace
- Nám, kteří cítíme odpovědnost za naše hotely, penziony, restaurace, kavárny a kongresová centra, nezbylo nic jiného, než kreativně hledat způsoby, jak se vrátit do hry.
- Zjistili jsme, že dvě třetiny podniku se musí změnit.
- Sestavili jsme program nové generace, který na míru upravíme každému hotelu.
- Program, který pomůže změnit, rozjet a udržet hotel, penzion i restauraci se ziskem.
Několik opatření z MASTERPLANU (například jak získat zpět svůj podíl
na přímých, neprovizních rezervacích) vám teď prozradíme.
Mentoring mladých a začínajících talentů v pohostinství - informace o programu
Podpora osobního a profesního růstu těmi nejlepšími z oboru
Aby mohl náš obor růst, musí v první řadě růst jeho lidé
Program začíná 1.1.2021 a končí 31.12.2021
Během celého roku byste se měli setkat minimálně 8x.
Potkávat se můžete osobně i on-line.
Mentoringové setkání obvykle trvá 60 minut, maximálně 90 minut.
Vše je na domluvě mezi mentee a mentorem,
aktuálních potřebách a možnostech.
Čekají nás i společné networkingové akce a vzdělávací workshopy,
kde se budete moci propojit i s dalšími mentory a mentees.
První zahajovací setkání nás čeká v lednu 2021.
Pokud se nám nepodaří osobní, zvládneme to i on-line.
Před létem se setkáme na skleničce a podělíme se o dosavadních zkušenostech.
Koncem listopadu nebo začátkem prosince oslavíme ukončení programu.
Výkonnostní marketing na sociálních sítích Facebook/Instagram
UMÍME ZACÍLIT TAM, KAM POTŘEBUJETE!
Naším hlavním cílem a motivací je dodat našim klientům reklamy, které budou generovat zisk.
V rámci sociálních sítí existuje řada řešení, jak proměnit váš Facebook profil v generátor tržeb.
Díky tomu - a to je skvělé - se tak vyhnete placení nesmyslně vysokých provizí Booking.com a dalším partnerům.
Máte možnost si zajistit stabilní přísun tržeb ze zdroje, o kterém se tak hodně mluví.
Co je potřeba?
1. Specifikace cílů a vhodných cílových skupin.
2. Součinnost s vaším dodavatelem webového řešení.
3. Ochota se zamýšlet nad novými možnostmi a jistá míra důvěry.
4. Prostředky na prvotní investici, díky nimž získáte potřebné informace, kudy vede cesta.
Co od nás získáte?
1. Know-how v prostředí reklamy na soc. sítích prakticky od počátku, kdy tuto službu začal Facebook nabízet.
2. Mnohaleté zkušenosti s výkonnostní reklamou (nejen) z hospitality a cestovní ruch.
3. Fungující reklamy, které generují zisk a vy jako hoteliér tak nebudete mít problém investovat vyšší a vyšší částky.
Jak začneme?
1. Základní set-up
a) nastavení FB reklamního účtu
b) vygenerování trackovacích a měřících kódů
c) implementace měřících kódů na web a jejich propojení s FB účtem
2. Testovací fáze 1-3 měsíce
a) specifikace cílů a klíčových segmentů
b) nastavení vhodných publik pro oslovování reklamou v rámci FB
c) spuštění pilotních reklam a kampaní
(hodinová sazba)
3. Start standardních kampaní
a) přesné cílení
b) specifikace cílů
c) určení výše investice na konkrétní období
(provize z dosaženého revenue / hodinová sazba)
Jak to probíhá?
Po zakoupení se s vámi spojí nás expert na výkonnostní marketing
a vše nastaví tak, jak je potřeba.
Poplatek za nastavení je v ceně.
Digitální strategie hotelu STDC
Sestavíme s vámi bezkonkurenční digitální strategii hotelu.
Krok za krokem.
Abyste dosáhli cíle.
- Přesně pro váš hotel, pro vaše segmenty a podle vašich unikátních prodejních argumentů
- Uděláme pořádek v segmentaci
- Personifikujeme segmenty
- Připravíme vám Workframe - "pracovní postup", pomocí kterého rychle uplatníte vybrané strategie a efektivně realizujete jednotlivé taktiky
- Projdeme jednotlivé fáze See - Think -Do - Care
- Vybereme publikum, obsah, kanály a měření
- Vytvoříme dvě matrice
- Naplníme matrice obsahem
- Výsledkem našeho nejméně šestihodinového setkání bude bezkonkurenční digitální strategie hotelu, včetně následných taktik. Až budeme k večeru odjíždět, budete mít všechno, co potřebujete.
Jednotlivé kroky:
- Podíváme se na produkt
- Podíváme se na současnou digitální přítomnost hotelu (včetně sociálních sítí)
- Provedeme SWOT analýzu
- Zvolíme marketingové cíle hotelu
- Upřesníme segmentace
- Upřesníme cílení
- Upřesníme obsah
- Upřesníme digitální kanály
- Do obsahu zapojíme Produkt, Cenu, Distribuci, Komunikaci, Lidi, Spolupráci, Balíčky a Networking
Workshop - Zpětná vazba v leadershipu
Trénink zpětné vazby v leadershipu
workshop vhodný pro týmy i jednotlivce
(12 osob)
účastníci absolvují dvacetiminutovou on-line pracovní psychodiagnostiku
jejím cílem je zjistit komunikační a vůdcovské preference
09:00 - 17:00
· ujasníme si význam jednotlivých vlastností při komunikaci
· ujasníme si jak chápat některá zkreslení v komunikaci a v rozhodování a jak je eliminovat
· naučíme se používat laskavé ne a podporující ano
· ujasníme si styly vedení jednotlivých typů a metoda grid
· vyzkoušíme si typy zpětné vazby konstruktivní a destruktivní, směrem nahoru, ocenění a uznání, koučovací zpětná vazba, a zpětná vazba v reálném čase (sandwich, DESC, what&why, feedforward)
· osvojíme si sdělování informací se zadaným výsledkem aneb jak dosáhnout pochopení
· naučíme se jak naslouchat a přizpůsobit komunikační a vyjednávací styl při vedení
Přínosy
· osvojíte si techniky poskytování zpětné vazby a naučíte se přijímat zpětnou vazbu
· získáte si mnohem více přirozeného respektu od ostatních
· budete lepším lídrem a osvojíte si všechny styly vedení
· pochopíte a budete pochopeni
Cena je za uspořádání worskhopu a poskytnutí materiálů workshopu, neobsahuje cestovní náklady.
Automatizace hotelu
Automatizace hotelu
- zlepšíme zákaznické zkušeností hostů
- zvýšíme provozní efektivitu
- efektivněji podpoříme růst tržeb
Tento produkt má 4 fáze, první realizuji na místě v hotelu, další tři jsou
v digitální podobě, nedohodneme-li se jinak.
Jak to probíhá?
1. Posouzení současného provozu: Prvním krokem je v každé zakázce vyšetření současného stavu provozu a obchodu hotelu. To zahrnuje přezkoumání stávajících procesů, identifikaci bolestivých míst a vyhodnocení efektivity současných technologických řešení a přání zadavatele. To provádím bezpodmínečně v prostorách hotelu, včetně zaměřování
2. Identifikace možností automatizace: Po zjištění současného stavu identifikuji potenciální oblasti pro automatizaci podle zadání a může zahrnovat vše od prodeje, rezervace, příjezd hostů a pokojové služby až po úklid a údržbu. Některé (například sezónní, pobytové a tematické) hotely je vhodné automatizovat pouze směrem dovnitř (host se technologicky neangažuje) jiné naopak plně automatizujeme.
3. Vyhodnocení technologie: Po identifikaci možností automatizace vyhodnotím dostupná technologická řešení k datu šetření. To zahrnuje posouzení vlastností a funkcí různých softwarových aplikací a také zhodnocení možností hardwaru a ceny, tedy vlivu na hospodářský výsledek.
4. Prezentace konceptu: Posledním krokem této fáze je prezentace navrhovaných řešení majiteli/provozovateli hotelu a předložení odhadu rozpočtu nákladů na jednotlivé části a řešení a vytvoření matrice pro modelování budoucích výnosů na jeden běžný rok provozu hotelu.
Poté si provozovatel ve spolupráci s IT týmem hotelu nebo dodavatele naplánuje integraci nových systémů se stávající infrastrukturou podle vybraného či upraveného konceptu.
Úspěch každé implementace technologie závisí na schopnosti provozovatele ji efektivně používat.
Výsledek automatizace:
zlepšení zákaznické zkušeností hostů – zjednodušený hladký provoz
zvýšení provozní efektivity – úspora lidské síly na rutině a více prostoru pro práci s hostem
efektivnější podpora růstu tržeb – usnadní se prodej, řízení středisek a platební procesy
Cena nezahrnuje cestovní náklady
Jak předběhnout konkurenci pomocí nejnovějších digitálních nástrojů
95 pomocníků pro váš bezkonkurenční marketing.
Rychle a snadno zvládnete organizovaný chaos.
Abyste měli lepší výsledky.
16 stran
Přehled marketingových digitálních nástrojů
Jsem posedlý inovacemi. Jakmile nějakou objevím, musím ji vyzkoušet.
V okamžiku, kdy se osvědčí, automaticky ji zařadím mezi používané nástroje.
Zde s vámi sdílím odkazy a některé z nich mohou zcela změnit styl a hlavně výsledky vaší práce.
- Hoteliéři a restauratéři sice pošilhávají po digitalizaci, ale často pracuji na počítačích, které už dávno měli vyhodit.
- Komunikace probíhá po e-mailech, všichni se vzájemně spamují přidáváním do kopie. Částečně z alibismu, částečně ze zvyku.
- Hotely jsou plné zaměstnanců, kteří si nedokáží poradit se základními aplikacemi.
- Rozdíl mezi těmi úspěšnými a průměrnými už dávno nejsou technologie. Ty si může koupit každý. Rozdíl je ve schopnosti využít technologie k řešení.
- Hotely neničí konkurence, ale neschopnost inovovat a využívat už existující technologie k tomu, aby dokázaly lépe splnit potřeby hostů.
- Vaše schopnost inovovat nezáleží na tom, kolik máte nápadů, ale jestli je umíte realizovat.
Absence datových dovedností je velkou hrozbou našeho oboru.
Věřím, že tímto přehledem nástrojů to společně můžeme změnit.
Autor: Milan Pavelka
Jak postavit tým, za kterým se budou hosté vracet
Co se osvědčilo při stavbě týmů.
11 tipů na vytvoření motivující firemní kultury hotelu a restaurace.
Kompetenční model ve službách.
Nábor lidí a jejich správná adaptace.
Hotel bez personalisty, díl 1.
Praktické postupy sestavování výkonných týmů hotelů a restaurací.
Lidé jsou u mě na prvním místě, a právě proto jsem posledních 15 let jako personální ředitelka vedla tým zaměstnanců jedné z neúspěšnějších hotelových značek světa.
Co získáte zakoupením tohoto tutoriálu?
- Zjistíte, že firemní kultura je něco, co už u vás máte. Ať chcete, nebo nechcete.
- Pochopíte kouzlo a důležitost kompetenčního modelu ve službách.
- Dozvíte se, jaká je hlavní kompetence, podle níž byste měli lidi do svého týmu vybírat.
- Poznáte, na co nezapomenout při náboru klíčového manažera.
- Proč rozhodně nepodcenit adaptaci nových lidí a nedat příležitost tzv. „travičům studní“.
Práce s lidmi je vaše konkurenční výhoda a my vám ukážeme, že zisk vám přinášejí jen ti, kteří s vámi táhnou za jeden provaz.
Uvádíme zde stručně a jasně vše, co nám v praxi fungovalo, co se nám osvědčilo, co by mohlo vás i váš tým inspirovat a bez dalších velkých investic posunout o krok dále.
30 stran
Autor Petra M. Horáková
Jak motivovat a vést výkonný tým
16 tipů na stabilizaci hotelového a restauračního týmu.
Vedení týmu zaměřeného na výsledky.
Objektivní hodnocení pracovního výkonu.
3 tipy na jednoduchý restart nefunkčních týmů.
Hotel bez personalisty, díl 2.
Osvědčené postupy při stabilizaci a řízení výkonu hotelových týmů.
15 let jsem jako personální ředitelka vedla tým zaměstnanců jedné z neúspěšnějších hotelových značek světa. Stejně jako vy vím, že střední management může váš hotel posílit, nebo naopak položit. A právě proto zde hovoříme o roli a úloze manažera, jeho rozvoji, jeho týmu a hodnocení pracovního výkonu.
Co dalšího se zde dozvíte?
- Zjistíte, kde a jak se dnes „manažerství“ vyučuje.
- Co je to Rozhovor o pracovním výkonu a jak by měl v praxi probíhat.
- Dozvíte se, v čem je nastavení cílů dobré pro vaše zaměstnance.
- Jaké jsou nejčastější znaky a důvody nefunkčních týmů.
- A jak s nimi pracovat.
Práce s lidmi je vaše konkurenční výhoda a my vám ukážeme, že zisk vám přinášejí jen ti, kteří s vámi táhnou za jeden provaz.
Uvádíme zde stručně a jasně to, co nám v praxi fungovalo, co se nám osvědčilo, co by mohlo vás i váš tým inspirovat a bez dalších velkých investic posunout o krok dále.
25 stran
Autor: Petra M. Horáková
Jak udržet své nejlepší lidi
10 kritických bodů v práci s vašimi talenty.
Matrix pro porovnávání jejich potenciálu a výkonu.
7 klíčových kompetencí pro rozvoj týmu.
Hotel bez personalisty, díl 3.
Osvědčené a praktické postupy při objevování vašich talentů a při práci s nimi. 15 let jsem jako personální ředitelka vedla tým zaměstnanců jedné z neúspěšnějších hotelových značek světa. Proto vím, že největší ztráty si způsobujeme nevyužitím potenciálu svých talentů, které bychom měli připravovat na jejich budoucí manažerskou roli v našem hotelu.
Také vám zde prozradíme:
- Co je to tzv. „Succession Planning“ (Plánování nástupnictví) a jaké jsou jeho kritické body.
- Jak objektivně a snadno identifikovat talenty ve svém týmu a jak s nimi dál pracovat.
- Dozvíte se, jak stejně snadno odhalit zaměstnance s nulovým potenciálem pro váš provoz.
- A jak využít kompetenční model při práci s vašimi talenty.
Práce s lidmi je vaše konkurenční výhoda a my vám ukážeme, že zisk vám přinášejí jen ti, kteří s vámi táhnou za jeden provaz.
Uvádíme zde vše, co nám v praxi fungovalo, co se nám osvědčilo, co by mohlo vás i váš tým inspirovat a bez dalších velkých investic posunout o krok dále.
18 stran
Autor: Petra M. Horáková
Jak maximálně využít pracovní sílu
Návod na efektivní plánování provozní a pracovní doby.
10 tipů na tvorbu produktivních směn.
3 postupy k jejich zavedení.
Vzorec pro výpočet EFTE (ekvivalent plného úvazku).
Hotel bez personalisty díl, 4.
Postupy práce se mzdovým rozpočtem a rozvrhem pracovní doby.
15 let jsem jako personální ředitelka vedla tým zaměstnanců jedné z neúspěšnějších hotelových značek světa. Praxe mě naučila, že velkou chybu při plánování směn děláme ve chvíli, kdy vycházíme pouze z daného počtu lidí na hlavní pracovní poměr, a nikoliv z počtu potřebných provozních hodin daného střediska. Zavedením těchto postupů do praxe pak lze ušetřit až 30% mzdových nákladů.
Kromě tohoto se zde dozvíte:
- Proč je důležité revidovat provozní dobu vašich středisek.
- Proč by měl každý manažer umět pracovat se mzdovým rozpočtem svého oddělení.
- Jaký je postup při zavádění efektivní pracovní doby.
- A že dokonalý pracovní rozvrh je ten, který je akceptovatelný pro vás i pro vaše zaměstnance a který zároveň maximalizuje efektivitu a zisk.
Uvádíme zde stručně to, co nám v praxi fungovalo, co se nám osvědčilo, co by mohlo vás i váš tým inspirovat a bez dalších velkých investic posunout o krok dále.
18 stran
Autor: Petra M. Horáková
Audit hotelu
Přemýšlíte o změnách a chcete zlepšit výsledky hotelu?
Zajímá vás, co všechno můžete dělat lépe a hlavně jak?
Pokud je vaše odpověď ano, nabízíme vám:
Kompletní revizi
- Strategie a vedení hotelu
- Marketingu
- Řízení tržeb
- Provozu a obchodu
Audit jsme sestavili pro ambiciózní hoteliéry a investory. Jsme zvyklí auditovat hotely při nákupu pro řetězce a nebo u žadatelů o franšízu. Sami jsme několik hotelů otevřeli a s úspěchem provozovali. Realizovali jsme přes 100 auditů hotelů a penzionů v ČR i v zahraničí.
Díky naší síle znalostí, zkušeností a přesným informacím můžeme inteligentně posunout podnikání vpřed.
Pracujeme s databází z desítek úspěšných projektů.
Jeho cílem je poskytnout vám podrobný přehled nad klíčovými oblastmi ve vašem hotelu.
Patří sem technologie, marketing, příjmy a provoz.
Postupujeme systematicky, po 256 otázkách v 18 okruzích, jednu po druhé.
Na nic nezapomeneme a nevynecháme nic, na čem záleží.
- Díky výsledné zprávě dokážete lépe posoudit silné a slabé stránky, čímž zajistíte, že v dlouhodobém horizontu přijmete správné přístupy.
- Primárním cílem je poskytnout vám informace o tom, co lze vylepšit, a co je třeba udělat, abyste generovali více přímých rezervací, více prodávali a snížili náklady.
- Náklady snižujeme efektivnějšími postupy, ne šetřením.
- Hledáme příležitosti kde a jak víc vydělat, úspory jsou na druhém místě.
- Výsledná zpráva poskytne strukturovaný přehled o výkonu hotelu ze šesti vzájemně souvisejících rovin pohledů, což umožňuje vytvářet a realizovat inteligentní a jasné strategie.
- S takovým přístupem k rozhodování budete na svém trhu konkurenceschopnější.
Co získáte:
1. Výslednou rozsáhlou a objektivní zprávu o vašem „ekosystému“, on-line přítomnosti, komunikaci, distribuci a managementu cen.
2. Akční plán na zlepšení přímého obchodu a výsledků
3. 90 minutovou interpretaci zprávy a zodpovězení vašich následných otázek
4. 60 minutový Call-follow-up, který realizujeme 4-6 týdnů poté. Máte možnost porovnat klíčové ukazatele s dalšími hotely.
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Audit probíhá jednodenní návštěvou v hotelu s podrobným místním šetřením, postupujeme podle checklistu v 18 okruzích. Návštěvě předchází online screening, který provádí tým expertů. Po zpracování obdržíte rozsáhlou zprávu (cca 35 stran), druhá polovina zprávy obsahuje doporučení, návody a postupy, které si většinou hotely realizují sami a nebo s naší pomocí. Hodnocení si můžete přečíst v recenzích na googlu a nebo v referencích zde, na našem webu.
Hotelové poradenství - Konzultace on-line
Jednorázová hodinová konzultace, která vám pomůže zahájit projekt,
vybrat aplikaci nebo vyřešit základní problém v hotelu či restauraci.
Než jsme si troufli poprvé někomu radit, vedli jsme mezinárodní týmy značkových hotelů
a strávili jsme tisíce hodin práce mezi nejlepšími.
Zjednodušili jsme know-how řetězců tak, aby bylo maximálně přínosné pro nezávislé hotely.
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Hotelové poradenství - Rychlé zhodnocení vaší situace
Strukturovaná on-line konzultace (90 minut), při které objektivně vyhodnotíme stávající situaci vašeho hotelu nebo střediska.
Jak to probíhá?
Jako preventivní prohlídka u lékaře.
Odpovíte na 60 otázek a výsledkem jsou konkrétní návrhy a možnosti řešení.
Než jsme si troufli poprvé někomu radit, vedli jsme mezinárodní týmy značkových hotelů
a strávili jsme tisíce hodin práce mezi nejlepšími.
Zjednodušili jsme know-how řetězců tak, aby bylo maximálně přínosné pro nezávislé hotely.
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Co musíte vědět, než z vás bude hoteliér
Než koupíte nebo otevřete vlastní hotel.
Než se rozhodnete spojit svůj život s hotelem.
Co je hotel pro někoho, kdo jej zná jen jako host.
Jak je uspořádán, jaké činnosti v něm probíhají a jak se co měří.
Protože co neměříme, to neřídíme.
Najdete zde odpovědi na mnoho otázek.
- Co obnáší investice do hotelu?
- Jaká je návratnost?
- Jaké formy provozování jsou možné?
- Jak je hotel uspořádán?
- Jak pracují jednotlivé jeho části?
- Jaké klíčové ukazatele se sledují a proč?
- Co máte žádat za informace od prodávajícího, když kupujete hotel?
Počet stran 49
Autor Milan Pavelka, Petra Horáková
Jak identifikovat přirozený talent, za kterým se hosté vracejí
Hosty nezajímá, kolik toho víte, ale jak se o ně staráte
V pohostinství je lepší řídit se při výběru zaměstnanců heslem: přijímat na základě osobnosti a potřebné znalosti a dovednosti školit, než naopak.
- Zaměstnanci s přirozeným talentem pro služby naprosto instinktivně poskytují výjimečný servis, kdykoli se jim naskytne příležitost.
- V době, kdy je poptávka postavena na zákaznické zkušenosti a sdílení recenzí, jsou takoví lidé jako magnety pro vracející se hosty.
- Bohužel, tyto přirozené talenty s orientací na služby představují jen jednoho z deseti pracovníků z celkové pracovní síly. Jejich vyhledávání je tudíž velmi náročné.
- Spojili jsme se proto s psychology a společně pro vás vytvořili funkční nástroj, který vám co možná nejvíce usnadní systematické vyhledávání a výběr právě těch 10% zaměstnanců, kteří jsou skutečně oddáni a připraveni poskytovat kvalitní služby zákazníkům.
- V e-booku naleznete přesný postup, jak takové zaměstnance identifikovat.
- Jedná se o jedinečnou metodu vytvořenou přímo na míru našemu oboru, kterou nikdo jiný nenabízí.
- V ceně e-booku je rovněž provedení jednoho testu v ceně 2190 Kč.
Autor Martin Vitický
Tutoriál (20 stran)
Jak využít práci s cenami k vyššímu zisku
10 strategií práce s cenou, které výrazně zvýší vaše tržby.
Pro váš hotel nebo restauraci.
- Cenové strategie hotelu a restaurace (nákladová, diskontní, poptávková, diskriminační), co znamenají a jak je můžete použít.
- Jak uvádět cenu tím nejvíce ovlivňujícím způsobem.
- Dozvíte se, v jakém tvaru a jaké struktuře staví ceny ti nejúspěšnější na trhu.
- Ověřené postupy.
- Založeno na důkazech a výzkumech.
- Aby vaše ceny byly rozumné a zisk maximální.
Počet stran cca 25
Autor: Milan Pavelka, Martin Vitický
Jak předvídat a zpeněžit očekávání hostů - 35 tipů
35 tipů, jak předvídat a zpeněžit očekávání hostů
- Co se jinde při práci s hosty již osvědčilo.
- Co úspěšné hotely činí úspěšnými.
- 35 konkrétních a vyzkoušených tipů na zlepšení zážitku z pobytu.
- 3 existující úrovně v předvídání očekávání.
- Jak vypadá „Třešnička na dortu“ poskytovaných služeb.
- Osvědčené ukázky toho, jak se dá o očekávání hostů přemýšlet.
- Správný způsob, jak přilákat nové a udržet stávající klienty, je nabídnout jim kromě pohodlné postele i komplexní a nejlépe nezapomenutelný zážitek z pobytu. A to vše bez dalších nákladů, ba právě naopak.
- To ale znamená, že se musíte naučit lépe předvídat a následně plnit jejich očekávání.
Zkušenosti jsme v tomto ohledu sbírali u těch nejúspěšnějších a nyní je zde s vámi sdílíme.
33 stran
Autor Petra M. Horáková
Personální audit hotelu
Personální a provozní audit hotelu
Přemýšlíte o potřebných a komplexních změnách?
Chcete mzdové náklady dostat do správných čísel?
Chcete mít jistotu, že je váš hotelový tým a provoz maximálně efektivní?
Chcete redukovat mzdové výdaje, a i přesto zlepšit služby?
Pokud je vaše odpověď ano, nabízíme vám:
Kompletní revizi
- Organizačního uspořádání hotelu
- Personálních, mzdových a souvisejících provozních procesů
- Vybraných personálních a provozních ukazatelů
Audit jsme sestavili pro ambiciózní hoteliéry a investory.
Jsme zvyklí auditovat hotely při nákupu pro řetězce.
Sami jsme několik hotelů otevřeli a s úspěchem provozovali.
Díky našim znalostem, zkušenostem a přesným informacím, můžete chytře posunout své podnikání vpřed.
Pracujeme s databází z desítek úspěšných projektů.
Cílem auditu je poskytnout vám podrobný komplexní přehled o vašich lidech a souvisejících procesech.
Pracujeme s příjmy středisek, s lidmi a potřebami provozu.
Pracujeme systematicky a nevynecháváme nic, na čem záleží.
- Díky výsledné zprávě dokážete lépe porovnat současný stav a možné příležitosti.
- Primárním cílem je poskytnout vám informace o tom, co lze změnit a co je třeba udělat, aby mzdové výdaje odpovídaly reálným příjmům.
- Výsledná zpráva poskytne strukturovaný přehled o personálních možnostech hotelu, zefektivnění jeho organizační struktury a personálních procesů ve vztahu k jeho provozu.
- Kontrola mzdových výdajů a profesionální práce s lidmi je vaše konkurenční výhoda.
Co získáte:
1. Výslednou objektivní zprávu o příležitostech, které se týkají možných provozních a personálních změn.
2. Akční plán na efektivnější provoz, spojený s úpravou mzdových výdajů
3. Tipy na profesionální personální práci s vaším týmem
4. Tipy na zlepšení poskytovaného servisu
5. 90 minutovou interpretaci zprávy a zodpovězení vašich následných otázek
6. 60 minutový „Follow-up call“, který realizujeme 4-6 týdnů poté.
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Mentoring manažera hotelu a restaurace
Aby náš byznys mohl růst, musíme nejdříve růst my.
Představte si, že máte k dispozici postupy, strategie a taktiky, které se už jinde osvědčily.
Ušetříte čas, který nestrávíte experimentováním a také peníze, které neutratíte zbytečně.
- Představte si mentora jako parťáka, na kterého se obracíte kdykoliv, když se chystáte udělat nějaké zásadní rozhodnutí.
- Mentor dává jistotu, že každý problém má své řešení a pravděpodobně už jej řešil v praxi. Zná postup, kritická místa a možné výsledky.
- Program on-line Mentoring Hotelmax je založen na ověřené metodice podnikání a fungujících postupech. Víme přesně, co hoteliéři řeší a které cesty vedou k cíli.
- Důvěrný vztah mentora a hoteliéra potvrzuje někdy bolestivá pravda, se kterou ale přichází řešení.
Obsahem služby je
a) úvodní konzultace se zadavatelem
b) krátká konzultace s mentorovaným
c) on-line test pracovní psychodiagnostiky Accent Assessment Tool (odhalení předpokladů a potenciálu)
d) úvodní 60 minutové sezení (on-line)
Mentoringem se zabýváme od roku 2013 a za tu dobu jsme stáli za desítkami úspěšných manažerů a generálních ředitelů hotelů, resortů a jejich úseků v ČR i v zahraničí.
My sami jsme si jako mentorovaní odnesli neocenitelné zkušenosti.
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Kompetenční model hotelu na klíč
Kompetenční model hotelu a restaurace na klíč
Konec tápání ve výběru, hodnocení a rozvoji vašich lidí.
Sestavení kompetenčního modelu na míru.
Nastavení pravidelného procesu „Hodnocení pracovního výkonu“.
Jednoduchý návod a postup pro celý váš manažerský a liniový tým.
Kompetenční model rozhodně není velká agenda, zjednoduší vám vedení lidí a jim jejich práci.
Víme jak na to.
- Pomůžeme vám přesně popsat očekávání, která od svých lidí máte.
- Vaše lidi to bude motivovat a pomůže pochopit to, co mají dělat, v čem jsou výjimeční a kde na sobě mohou více zapracovat.
- Pracujeme s databází stovek pozic a přesných popisů práce a kompetencí na všech úrovních hotelu.
Petra M. Horáková
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Zavedení aktivního prodeje - vzdálenou formou
Máte vyšší kapacity hotelu, než jste schopni prodat?
Potřebujete zavést aktivní prodej.
- Prodával jsem tři roky jako Sales Representative, 15 let jsem vedl desítky obchodníků v hotelovém řetězci, společně jsme prodali přes milion "roomnights" (pokojonocí) ročně zhruba tisícovce partnerů.
- Zavedl jsem tři věrnostní programy a trénoval desítky obchodníků.
- Dost na to abych věděl, že semináře, webináře a přednášky nemají v prodeji efekt, protože hotely, jejich produkty a trhy, se zásadně liší.
- Kdykoliv jsem šel na nějaký seminář, způsobilo to mou frustraci, protože "u nás to prostě bylo jinak."
- Mám postupy a jdu podle checklistu vytvořeného z desítek různých typů hotelů.
- Během 10 on-line strukturovaných hodin, rozdělených do několika bloků, zavedeme účinný aktivní prodej do každého typu hotelu.
- Většinou je to tak, že v každém hotelu už běží nějaký funkční obchodní model, se kterým pracujeme.
- Ten vylepšíme, zrychlíme a doplníme o adekvátní kontrolu. Výsledky jsou patrné ihned.
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Zhodnocení zvažované investice do hotelu
Kupujete hotel či restauraci, ale nejste si úplně jisti návratností investice?
- Spočítáme vám její návratnost.
- Získali jste nabídku a potřebujete mít jistotu, že prezentovaná čísla odpovídají realitě?
- Prověříme, nakolik jsou prezentované údaje reálné.
- Možná budete pro další zdroje financování potřebovat upřesnit váš byznys plán.
- Pomůžeme vám jej připravit.
- Zjistili byste rádi, jaké další náklady spojené s provozováním vyvolá zvažovaná investice?
- Odhaneme skryté náklady, spočítáme hodnotu, potenciál i návratnost zamýšlené investice.
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Zavedení aktivního prodeje - v hotelu na místě
Máte vyšší kapacity hotelu, než jste schopni prodat?
Potřebujete zavést aktivní prodej.
- Prodával jsem tři roky jako Sales Representative, 15 let jsem vedl desítky obchodníků v hotelovém řetězci, společně jsme prodali přes milion "roomnights" (pokojonocí) ročně zhruba tisícovce partnerů.
- Vyjednal, podepsal a naplnil jsem přes 2500 obchodních smluv.
- Zavedl jsem tři věrnostní programy a trénoval desítky obchodníků.
- Dost na to abych věděl, že semináře, webináře a přednášky nemají v prodeji efekt, protože hotely, jejich produkty a trhy, se zásadně liší.
- Kdykoliv jsem šel na nějaký seminář, způsobilo to mou frustraci, protože "u nás to prostě bylo jinak."
- Mám postupy a jdu podle checklistu vytvořeného z desítek různých typů hotelů.
- Vybavím vás nástroji a užitečnými technikami.
- Žádný z desítek případů, kdy jsem aktivní prodej v hotelech zaváděl, by nešel podle šablony. Pokaždé se liší a někdy velmi zásadně.
- Během dvou celodenních návštěv u vás v hotelu a dalších šesti on-line hodin, rozdělených do několika bloků, zavedeme účinný aktivní prodej do každého typu hotelu.
- Většinou je to tak, že v každém hotelu už běží nějaký funkční obchodní model, se kterým pracujeme.
- Váš stávající model vylepšíme, zrychlíme a doplníme o adekvátní kontrolu.
- Naučíte se prodej plánovat, organizovat, realizovat a řídit.
- Získáte checklist s 21 otázkami na přípravu obchodního případu.
- Naučíte se připravovat jednoduchý skript před každým jednáním.
- Naučíte se 5 praktických strategií vyjednávání podle jednoduché matrice pro korporátní (firemní) a leisure (cestovní kanceláře) partnery.
- Výsledky jsou patrné ihned.
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Máte instinkty obchodníka? Osobnostní diagnostika pro sales manažery
Instinkty obchodníků rozhodují o úspěšnosti.
- Instinkty predátorů představují základní vlastnosti obchodníků a vy můžete vybírat kandidáty s nejlepšími výsledky nebo je posílit u vašeho stávajícího obchodníka.
- Pomocí přesných nástrojů zjišťujeme, zda obchodník potřebné vlastnosti má a měříme jejich sílu.
- Pomocí psychodiagnostiky analyzujeme vlastnosti a měříme kompetence, které jsou předpokladem úspěchu v argumentaci a v prodeji.
- Zároveň se dozvíte, jakým způsobem je možné některé z nich posílit.
Součástí této služby je:
- on-line Pracovní psychodiagnostika Accent Assessment Tool
- on-line Benchmark Prodejních Předpokladů
- 60 minutový strukturovaný pohovor, zaměřený na posílení:
- prodejních předpokladů
- zdravého sebevědomí
- silné přesvědčivosti
- rozhodnosti
- propagátorství
- ovlivňující komunikace
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Jak posílit ty nejžádanější kompetence hotelového manažera?
Odvaha, pokora, schopnost se přizpůsobit, zaměření na hosta, orientace na výsledek, schopnosti inovovat, kultivovat, strategicky myslet, spolupracovat, podporovat talenty a budovat týmy.
To jsou aktuálně žádané kompetence na pozici top manažerů hotelu u mezinárodních řetězců.
Máme k dispozici nástroj, který umí změřit předpoklady k těmto kompetencím a máme kompetenční modely, které jsou předpokladem úspěchu pro každou pozici v hotelu.
Zároveň se dozvíte, jakým způsobem je možné některé z nich posílit.
Součástí této služby je:
- on-line Pracovní psychodiagnostika Accent Assessment Tool
- on-line Benchmark Kompetencí Top Manažerů
- 60 minutový strukturovaný pohovor, zaměřený na žádoucí kompetence
- výsledná zpráva
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Marketingový plán hotelu na klíč
Sestavíme s vámi bezkonkurenční marketingový plán.
Krok za krokem.
Abyste dosáhli cíle.
- Přesně pro váš hotel, pro vaše segmenty a podle vašich unikátních prodejních argumentů
- Uděláme pořádek v segmentaci
- Uděláme pořádek v cenových plánech
- Definujeme unikátní prodejní důvody pro jednotlivé segmenty
- Připravíme vám Workframe - "pracovní postup", pomocí kterého rychle uplatníte vybrané strategie a efektivně realizujete jednotlivé taktiky
- Výsledkem našeho nejméně pětihodinového setkání bude bezkonkurenční plán marketingu. Až budeme k večeru odjíždět, budete mít všechno, co potřebujete.
Jednotlivé kroky:
- Provedeme SWOT analýzu
- Zvolíme marketingové cíle hotelu
- Zavedeme strategie a taktiky do pracovního pořádku
- Spočítáme předběžný rozpočet
- Upřesníme segmentace
- Upřesníme cílení
- Upřesníme tržní pozici vašeho hotelu
- Upřesníme marketingový mix (projdeme a naplánujeme Produkt, Cenu, Distribuci, Komunikaci, Lidi, Spolupráci, Balíčky a Networking)
Příprava hotelu k prodeji
Vlastníte hotel a vážně uvažujete o jeho prodeji?
Existují dva způsoby, jak to udělat:
1. Dejte hotel na realitní trh jen jako běžnou nemovitost a doufejte v to nejlepší.
2. Spojte se s námi. My provedeme analýzu, připravíme ucelenou nabídku a nejvhodnější prodejní strategii. Najdeme skrytý potenciál vašeho hotelu s důrazem na budoucí využitelnost a potenciální příjmy. Vy tímto způsobem maximalizujete svůj zisk, minimalizujete potíže a zajistíte hladký proces prodeje.
Pokud vám vyhovuje způsob č. 1, můžete přestat číst právě zde.
Příprava hotelu k prodeji
Chcete-li hotel prodat za maximální možnou cenu, musíte ke každému aspektu prodeje přistupovat stejně důkladně, jako k budoucímu kupujícímu. To znamená vykročit ze své standardní role vlastníka, který ví vše o svém hotelu a dívat se očima potenciálního kupce.
Bez sentimentu a výmluv, avšak připraveni naplnit svá očekávání.
Na vše se podíváme s přihlédnutím k faktům, číslům a příležitostem ve prospěch prodávajícího.
- Provedeme analýzu hotelu, nemovitosti a potenciálu.
- Připravíme nejvhodnější prodejní strategii s důrazem na jeho skrytý potenciál.
- Poradíme vám v otázkách právních, daňových, provozních i personálních.
- Použijeme několik metod předběžného odhadu prodejní ceny.
- Vytvoříme Memorandum o prodeji.
- Představíme vám možnosti uvedení na realitní trh, od diskrétní po veřejnou.
- Propojíme vás s partnerskou realitní společností, jejímiž klienty jsou také investiční fondy.
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Jak zavést Revenue Management do vašeho hotelu?
Strukturovaná on-line konzultace (90 minut), při které objektivně vyhodnotíme stávající situaci vašeho hotelu.
Výsledkem budou konkrétní návrhy a opatření.
Jak to probíhá?
- Přečtete si tutoriál
- Vyplníte a odešlete dotazník
- Spojí se s vámi expert na Revenue Management (Jan Pučálka) a domluvíte si termín
- Společně on-line připravíte zavedení Revenue Managementu ve vašem hotelu
Pomocí dotazníku a následné on-line 90 minutové konzultace vám doporučíme vhodná a nejnovější řešení na míru.
Zavedete Revenue Management do života.
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.