HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky

Hotel consulting a vzdělávání


Chceme, aby hotelnictví bylo lepší.
Věříme, že toho dosáhneme 

SDÍLENÍM

inovativních přístupů 
​
a úspěšných nápadů.​
Chci rozvíjet kariéry lidí jejich vlastním tempem
zajímají mě všechny dostupné  způsoby vzdělávání

Známe  ty nejlepší a od nich se učíme

Když si můžete vybrat mezi poučováním ochotnými nebo inspirací nejlepšími, udělejte to jako  my.
My jsme spojeni s těmi nejlepšími, radujeme se z jejich úspěšných nápadů a sdílíme je s ostatními.


Chceme, aby hotelnictví bylo lepší a atraktivnější.
​ Věříme, že toho dosáhneme sdílením inovativních přístupů 
​
a úspěšných nápadů.
Picture

Globální komunita
​s vysokým procentem úspěšnosti

Harley Davidson,  Apple, Nike, National Geographic, Google, Starbucks, RedBull, Virgin nebo Kiwi, všechny tyto firmy spojuje komunita kolem  produktů a služeb.  Komunity začínají mít významné dopady mimo jiné na jejich příjmy a ziskovost. 

I my jsme díky své globální profesní historii ve spojení s těmi nejlepšími.  Pracovní kontakty v globálních řetězcích i nezávislých hotelech
v regionech, nebo třeba v cestovních kancelářích, jsou často osobní.

Pracujeme s databází, která obsahuje přes 5000+ profesionálních kontaktů ve světě byznysu.


  Jsme schopni svým klientům poskytnout přidanou hodnotu, aktuální novinky, podporujeme
​a pořádáme setkání, moderujeme expertní panely a publikujeme
​v odborném tisku.


Mimo cestovní ruch jsme členy  Americké obchodní komory, kde se scházejí lídři ze všech odvětví, banky
a investoři, či
Red Button, což je skupina profesionálů a inovátorů.

​Jsme členy manažerských rozvojových programů pro budoucí
generální ředitele,​ skupin Andělských investorů a studijních skupin Innovations in Hospitality and Tourism Practices při Polytechnické Universitě  v Hong Kongu. 

Díky tomu máme přístup k nejnovějším výzkumům, studiím, výsledkům praktických aplikací a zkušenostem z jejich používání.
​
Chcete být součástí globální skupiny hotelů?

​
jdeme na to
Picture


​Inspirace
​mistry v oboru

Každý, ​ kdo dosáhnul mistrovských kvalit, nám potvrdí, že mu cestou
k výsledku pomohla inspirace
a někdo další. Kolega, obchodní partner, někdo, koho si vážil a proto jej inspiroval. 

​
"V roce 2000 jsme vytvářeli první české standardy kvality pro řetězec OREA HOTELS. Nevymýšleli jsme vymyšlené, ale inspirovali jsme se u Cendant Days Inn, Golden Tulip, Intercontinental, Holiday Inn".
Milan

Inspiraci nacházíme u těch nejlepších v oboru. Sledujeme michelinské restaurace, jejich manažery, šéfy vítězných kuchyní.

Spolupracujeme
s investory startupů, účastníme se soutěží, setkání andělských investorů, veletrhů, workshopů a za některými ikonami i cestujeme.
 Své mistrovství s námi sdílejí 
a my jsme připraveni totéž dělat s vámi. 

"Když jsme vybavovali restauraci, měnili uspořádání snídaňového stolu, sestavovali nové menu, vybavovali nové pokoje, měnili programy ve wellness, to byly konkrétní případy, kdy nám pomohla inspirace. Ušetřili jsme čas, peníze a eliminovali jsme pár zbytečných problémů."
Milan 


Všechno, co potřebujete už někdo někde vytvořil, pak to vyzkoušel, upravil, zavedl, po nějakém čase vyhodnotil. opět to upravil, zjednodušil a průběžně to aktualizuje.
​
Chcete ušetřit čas a používat nejlepší postupy?
​
jdeme na to
Picture

Akademie pro nezávislé hotely
​a jejich lidi

Prozíraví hoteliéři si vychovávají  vlastní talenty a nástupce. 

Přišli  na to, že když včas u talentovaného člověka nezačnete  talent podporovat a rozvíjet, člověk ztratí zájem a nenávratně zapadne  do průměrnosti.

A tak s námi hoteliéři vytváří skupiny potenciálních talentů, které pomocí jednoduchých a přesných nástrojů testujeme a poté jim pomáháme růst. 

​
Používáme on-line pracovní psychodiagnostiku Accent Assessment Tool, která měří 40 nejpoužívanějších kompetencí.
​
​Podle shody s kompetenčním modelem hotelu pak snadno připravíme každému talentu jeho osobní rozvojový plán.


Zaměřujeme se na kompetence, které umíme díky nástrojům změřit a dál posouvat. Baví nás odhalovat a aktivovat  potenciál druhých.
Lidi to baví a nese to výsledky.


„Vedla jsem program pro vzdělávání středního managementu s názvem „MOve-Up“. Program byl tak úspěšný a jedinečný právě proto, že byl šitý
​na míru a úzce propojen s praxí. Účastníci řešili konkrétní projekty
z jejich vlastního oddělení a hodně času věnovali samostudiu. Jednotlivé části měly jasnou návaznost a z každé vyplývaly určité kroky, vedoucí
k zefektivnění daného hotelového oddělení či provozu“. 

Petra

​Máte talenty, kterým umožníte být jednou ještě lepší, než jste dnes vy?
​
jdeme na to

Akademie pro nezávislé hotely a jejich lidi ​

poskytuje profesionální rozvoj lidem v pohostinství.

​Každému jeho vlastním tempem,

způsobem, jaký si vybere
a jen tehdy, když chce.



Picture


​Učíme se za letu

​Vzděláváme manažery i liniový personál ​při práci, ne v učebnách.

Vynecháváme rozsáhlou teorii
a soustředíme se na kreativní 
​a praktické postupy, které s námi sdílí ti nejúspěšnější kolegové.

​Tyto postupy pak u vás naučíme lidi používat a také udržovat aktuální.

Sdílíme je 24 hodin denně, takže je na každém, kdy najde pár minut na to, aby se inspiroval novými zkušenostmi druhých.

Jdeme s vámi krok za krokem​.
​Směr, kterým vaši lidé jdou, je důležitější, než rychlost. Mnozí jdou totiž rychle nikam. 
​
Postupy, návody, tipy a zkušenosti sdílíme  pomocí infografik, videa 
​a krátkých tutoriálů.​

Chcete mít přístup ke sdílenému užitečnému obsahu?

jdeme na to
Picture

Benchmarking

Dobré výsledky jsou pro nás takové výsledky, které lze měřit.

​Nejlepší výsledky jsou takové, které při porovnání s ostatními konkurenty dosahují vyšší hodnoty, než je průměr. 
Hotely pracují s benchmarkovými daty STR, které vypovídají o výkonech, obsazenosti, dosažených cenách a tržbách za disponibilní pokoj. 
My vedle toho pracujeme s daty výnosů a nákladů hotelů různých kategorií podle unifikovaného účetního standardu USALI.


Máme k dipozici detailní informace
o výnosech a nákladech včetně stručných komentářů a opatření.


Hoteliéry zajímá, jak vylepšit vybrané ukazatele a v tom nejvíce pomáhá vědět, jak to už vyřešili jinde.

Chcete využívat možnosti srovnávat výsledky s ostatními?

Jdeme na to
Picture


​Interaktivní tréninky

Dbáme na to, aby tréninky byly praktické. To znamená, abyste to, co na nich získáte, mohli ihned použít. 

Najímame inspirativní a věrohodné lektory, kteří dosahují prokazatelně
a dlouhodbě nejlepší výsledky.  

Myslíme si totiž, že lidé rychle rozeznají teoretiky od praktiků. 
A my jsme praktici. Každý trénink probíhá současně s výkonem. 

Nejvíc nás fascinuje odhalování potenciálu lidí. Myslíme si, že každý, kdo rád pracuje v pohostinství, postupně časem dojde k tomu, čemu se říká mistrovství. Naší ambicí je ten čas zkrátit na nezbytnou dobu. 

Manažeři i liniový personál upřednostňují naše interaktivní tréninky před jinými pro jejich okamžitý a praktický přínos.

Zajímá vás, jaké praktické tréninky jsou nyní nejoblíbenější?
jdeme na to

Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Bez pana Pavelky bych stěží dokázal udělat titánský skok v mé pracovní kariéře. Přeskočit ze stavebnictví do gastronomie, a hned na manažerskou pozici, by bez jeho mentorského přístupu, školení, a hlavně praktických ukázek v gastroprovozu nebylo v žádném případě možné.
Ještě jednou děkuji za Vaši pomoc a mentorské vedení! Aleš Nevařil, F&B Manager

​
Milane, děkuji vám za marketinkovou deratizaci našeho hotelu a praktické šablony. JN, Karlovarský kraj.

Vážený pane Pavelko, děkuji vám za přípravu hotelu k prodeji.  Díky vám jsme hotel hladce prodali za správnou cenu. V okamžiku, kdy jste nám poslal první verzi investičního memoranda ke schválení, jsme si uvědomili, co vlastně prodáváme a co bychom měli požadovat. Vedlejším účinkem je zavedení aplikace Monday*, jejichž prodejce byste měl vyškolit. Jiří F, Olomoucký kraj, dnes již bývalý majitel, (*s aplikací Monday nespolupracuji, jsem pouze uživatel).

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.

Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky