HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky

Obchodní podmínky

​Obchodní podmínky pro užití e-shopu a aplikace hotelmax.cz
Vzájemná práva a povinnosti Uživatele a Provozovatele, zejména práva a povinnosti vzniklé z Kupní smlouvy, se řídí těmito podmínkami.
(dále jako „obchodní podmínky“)
 
1.             Definice
1.1           „E-shop“ znamená počítačový program – internetovou aplikaci, která je dostupná v síti internet prostřednictvím internetové adresy https://www.hotelmax.cz/e-shop.html, jejíž hlavní funkcionalitou je zobrazení, výběr a objednání zboží Uživatelem.
1.2           „Kupní smlouva“ znamená kupní smlouvu ve smyslu ust. § 2079 a násl. Občanského zákoníku uzavřenou mezi Provozovatelem jako prodávajícím a Uživatelem jako kupujícím, prostřednictvím E-Shopu.
1.3           „Nákupní košík“ znamená část E-shopu, která je automaticky generována aktivací příslušných funkcí Uživatelem v rámci jeho jednání v uživatelském prostředí E-shopu, zejména přidáním nebo odebráním zboží a/nebo změnou množství vybraného zboží.
1.4           „Občanský zákoník“ znamená zákon číslo 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění.
1.5           „Provozovatel“ znamená pan Milan Pavelka, IČ: 40913864, Raiffeisen Bank, č.ú. 3232695001/5500, s místem podnikání Ve Střešovičkách 1088/43c, 169 00, Praha 6.
1.6           „Přístupové údaje“ znamenají unikátní přihlašovací jméno a k němu přiřazené heslo, vložené uživatelem do databáze „E-shopu“ při registraci. 
1.7           „Spotřebitel“ znamená Uživatel – člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samotného výkonu svého povolání, uzavírá smlouvu s Provozovatelem nebo s ním jinak jedná.
1.8           „Uživatel“ znamená jakoukoliv právnickou nebo fyzickou osobu, která užívá E-shop.
1.9           „Uživatelský účet“ znamená část E-shopu, která je každému jednomu Uživateli zřízena registrací (tj. je pro každého uživatele unikátní) a zpřístupněna po zadání přístupových údajů.
1.10        „Zboží“ znamená Dokument, Soubor nebo Služba, nabízená Provozovatelem k prodeji Uživateli prostřednictvím E-shopu, a je-li součástí, tak i licenci k užití této věci. 
 
2.             Informace pro Spotřebitele před uzavřením smlouvy
2.1          Provozovatel uzavírá smlouvy, jejichž předmětem je poskytování služeb, a smlouvy, podle nichž je autorsky chráněný digitální obsah dodáván prostřednictvím aplikace ke stažení ve formátu PDF.
3.             Ohledně ceny Zboží a dalších poplatků platí že:
3.1           Uživatel má právo užít aplikaci ke stažení Zboží, tj. Dokumentu, Souboru nebo Služby za cenu uvedenou u tohoto Dokumentu. Není-li u Dokumentu uvedena cena, pak má právo jej užít zdarma.
3.2           Ceny poskytovaného Zboží jsou uváděny bez DPH. Provozovatel není plátcem DPH. 
3.3           Za vygenerování se neplatí žádné skryté poplatky, cena uvedená u Dokumentu je konečná.
3.4           Uživatel obdrží Dokument na zadanou e-mailovou adresu automaticky po zaplacení. 
3.5           V případě, že je jako Zboží nabízena konkrétní Služba, bude Uživatel ohledně doručení této služby kontaktován dle uvedených instrukcí v části popisu Služby.
3.6           V případě platby na fakturu obdrží Uživatel Dokument, Soubor nebo Službu po uhrazení uvedené ceny na uvedený bankovní účet Provozovatele.
3.7           Provozovatel vždy zašle Uživateli daňový doklad – fakturu v elektronické podobě na e-mailovou adresu Uživatele, zadanou při dané objednávce.
3.8           Právo odstoupit od smlouvy podle práva z vadného plnění je Uživatel oprávněn uplatnit u Provozovatele na e-mailové adrese uvedené v kontaktní části daného E-shopu.
3.9           Právo odstoupit od smlouvy lze pouze v případě, jsou-li pro to naplněny zákonné důvody.  
3.10        Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, je povinen písemně sdělit číslo svého bankovního účtu pro vrácení kupní ceny Zboží.
 
4.             Proces uzavření Kupní smlouvy
4.1           Provozovatel prostřednictvím E-shopu nabízí Uživatelům uzavření Kupní smlouvy. Nabídkou na uzavření Kupní smlouvy ze strany Provozovatele je zobrazení tlačítka s označením „Commit to Buy“ neboli „Závazek k nákupu“ v uživatelském rozhraní E-shopu. 
4.2           Za bezvýhradné přijetí nabídky Provozovatele na uzavření Kupní smlouvy podle odst. 4.1 těchto Obchodních podmínek ze strany Uživatele se považuje kliknutím na dané tlačítko s označením „Commit to Buy“.
4.3           Bezvýhradným přijetím nabídky podle odstavce 4.2 těchto Obchodních podmínek je uzavřena Kupní smlouva. 
4.4           Smlouva je uzavřena momentem, kdy elektronická informace o kliknutí na tlačítko ve smyslu odst. 4.2 Uživatelem dojde prostřednictvím sítě internet na server, kde je instalován E-shop.
4.5           Uživatel se zavazuje do příslušných textových polí v uživatelském prostředí E-shopu vyplnit pravdivé a úplné údaje, zejména svou e-mailovou adresu a identifikační údaje. Uživatel bere na vědomí, že Provozovatel bude jím zadané údaje považovat za správné a úplné a není oprávněn zadané údaje kontrolovat. 
4.6           Provozovatel zašle Uživateli e-mailovou zprávu o uzavření Kupní smlouvy, a to na e-mailovou adresu zadanou uživatelem do příslušného pole v uživatelském prostředí E-shopu. 
4.7           Veškeré Zboží prezentované v rámci uživatelského prostředí E-shopu je pouze informativní a Provozovatel není povinen uzavřít Smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se nepoužije.
 
5.             Přístupové údaje a uživatelský účet
5.1           Uživatel má právo zřídit si registrací Uživatelský účet.
5.2           Uživatel má povinnost zadat před vstupem do Uživatelského účtu Přístupové údaje. 
5.3           Identifikační údaje zadané při registraci se považují za údaje zadané při objednávce každého Zboží, které Uživatele učiní po přihlášení do svého Uživatelského účtu.
5.4           Uživatel nesmí poskytovat třetím stranám Přístupové údaje ani jakýkoliv jiný přístup do Uživatelského účtu. Uživatel je povinen učinit všechna přiměřená opatření k jejich utajení. Uživatel v plném rozsahu odpovídá za neoprávněné užití těchto Přístupových údajů nebo Uživatelského účtu a za škodu takto způsobenou Provozovateli nebo třetím stranám. 
5.5           V případě ztráty, odcizení nebo jiného narušení práva užití těchto hesel, je Uživatel povinen sdělit tuto skutečnosti neprodleně Provozovateli. Provozovatel v přiměřené lhůtě poskytne uživateli nové přístupové údaje.  
 
6.         Smlouva o zpracování osobních údajů
6.1       Užívání aplikace HotelMax zahrnuje aktivity, při kterých může docházet ke zpracování osobních údajů Zpracovatelem pro Uživatele, jakožto správce údajů, ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („Nařízení“) přímo aplikovatelného od 25. 5. 2018.
6.2        Provozovatel i Uživatel mají zájem na tom, dostát všem povinnostem, které jim vyplývají z Nařízení.
6.3        Na základě článku 28 Nařízení je Uživatel (jakožto správce) povinen uzavřít s Provozovatelem (jakožto zpracovatelem) Smlouvu o zpracování osobních údajů, ve které Provozovatel mimo jiné poskytne dostatečné záruky o technickém a organizačním zabezpečení ochrany osobních údajů v rámci aplikace HotelMax.
6.4        Provozovatel bude ve smyslu článku 4 bodu 2) Nařízení pro Uživatele zpracovávat osobní údaje, které Uživatel získal nebo získá v souvislosti se svou činností nebo které pro Uživatele za tímto účelem získá samotný Provozovatel („Osobní údaje“), a to v rámci plnění povinností Provozovatele vyplývajících z JLS, LSU a/nebo Jednorázové licence.
6.5        Účelem tohoto článku je stanovení rozsahu povinností Provozovatele souvisejících především se zajištěním ochrany Osobních údajů při jejich zpracování.
6.6        Provozovatel zpracovává pro Uživatele osobní údaje v rozsahu nezbytném pro plnění povinností Provozovatele podle z JLS, LSU a/nebo Jednorázové licence.
6.7        Provozovatel bude dle této Smlouvy zpracovávat Osobní údaje klientů, jejich pracovníků, poradců a osob v podobném postavení, stejně tak jako údaje pracovníků Uživatele a dalších osob, jejichž údaje Uživatel vloží do jakéhokoliv dokumentu v aplikaci HotelMax („Subjekty údajů“) v rozsahu:
  • jméno a příjmení;
  • název společnosti;
  • další kontaktní údaje (telefonní číslo, e-mailová adresa);
  • IČO; DIČ;
  • další údaje vložené do jakéhokoliv dokumentu v aplikaci HotelMax v rámci daného uživatelského účtu.
6.8        Osobní údaje Subjektů údajů bude Zpracovatel zpracovávat nejdéle do nenávratného smazání (nikoli pouze deaktivování) daného uživatelského účtu a/nebo do doby anonymizování daného dokumentu v aplikaci HotelMax, ke kterému se údaje vztahují; podle toho, která okolnost nastane dříve.  
6.9        Provozovatel se zavazuje, že ve smyslu článku 32 Nařízení přijme s přihlédnutím ke stavu techniky, nákladům na provedení, povaze, rozsahu, kontextu a účelům zpracování i k různě pravděpodobným a různě závažným rizikům pro práva a svobody fyzických osob veškerá technická a organizační opatření k zabezpečení ochrany Osobních údajů způsobem uvedeným v Nařízení či jiných obecně závazných právních předpisech k omezení možnosti neoprávněného nebo nahodilého přístupu k Osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití Osobních údajů.
6.10      Tento článek VOP se řídí ve věcech zde neupravených zákonnými ustanoveními vztahujícími se ke smlouvě o zpracování osobních údajů.
 
7.         Užívání E-shopu
7.1           Provozovatel tímto uděluje Uživateli nevýhradní licenci k užívání E-shopu způsobem předvídaným těmito Obchodními podmínkami. 
7.2           Provozovatel má právo změnit E-shop, tedy jeho technické řešení a/nebo uživatelské rozhraní.
7.3           Provozovatel má právo omezit nebo přerušit funkčnost E-shopu či přístup k němu na dobu nezbytně nutnou. Z důvodu údržby nebo opravy E-shopu nebo jiného důvodu na straně Provozovatele nebo třetí osoby. 
7.4           Uživatel je povinen dodržovat při užívání E-shopu platné a účinné právní předpisy české republiky a evropského společenství. Veškeré škody, které by takto Provozovateli nebo třetím osobám vznikly, je uživatel povinen nahradit v plném rozsahu. 
7.5           V případě porušení těchto Obchodních podmínek, Kupní smlouvy nebo platných a účinných právních předpisů, má provozovatel právo zrušit uživatelský účet. 
 
8.              Prohlášení Provozovatele
8.1           Provozovatel prohlašuje, že záznamy údajů v E-shopu, jakožto elektronickém systému, jsou spolehlivé a jsou prováděny systematicky a posloupně a jsou chráněny proti změnám. 
8.2           Vlivem technické chyby v E-shopu může dojít k zobrazení kupní ceny u Zboží, jejíž výše hrubě neodpovídá obvyklé ceně za takové Zboží na trhu. V takovém případě Provozovatel nemá povinnost dodat dané zboží za zobrazenou kupní cenu, kontaktuje Uživatele a sdělí mu skutečnou kupní cenu daného Zboží a Uživatel má právo se rozhodnout, zda Zboží za skutečnou kupní cenu přijme, a pokud se tak nestane, ruší se Kupní smlouva od počátku. 
8.3           Uživatel bere na vědomí, že fotografie u Zboží v E-shopu mohou být ilustrativní nebo mohou působit zkreslujícím dojem v důsledku jejich převedení do zobrazení v technickém prostředku Uživatele, proto je Uživatel povinen se vždy seznámit s celým popisem daného zboží. V případě nejasností kontaktovat Provozovatele. 
8.4           Kontaktní údaje Provozovatele pro komunikaci s Uživatelem jsou uvedeny v uživatelském rozhraní E-shopu v sekci https://www.hotelmax.cz/kontakt.html.
 
9.         Závěrečná ustanovení
9.1       Uživatel souhlasí se zpracováním osobních údajů v rozsahu podle Souhlasu se zpracováním osobních údajů a se zpracováním souborů cookies podle Souhlasu se zpracováním souborů cookies – viz. níže.
9.2       Uživatel a Provozovatel tímto ujednávají, že jakékoliv údaje vložné Uživatelem do databáze obsažené v aplikaci HotelMax jsou části databáze shromážděné Provozovatelem a pořizovatelem databáze je výhradně Provozovatel. Uživateli nevzniká jakékoliv právo k databázi obsažené v aplikaci HotelMax.
9.3        Právní vztah mezi Provozovatelem a Uživatelem se řídí právem státu Provozovatele a případné spory budou rozhodovány věcně a místně příslušným soudem podle zapsaného sídla Provozovatele.
9.4        Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 9. 2020.

 
Souhlas se zpracováním osobních údajů
Prohlášení o zpracování osobních údajů
Prohlášení o zpracování osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a poučení subjektů údajů (dále jen „GDPR“)
Správce osobních údajů: Pan Milan Pavelka, IČ: 40913864, Raiffeisen Bank, č.ú. 3232695001/5500, s místem podnikání Ve Střešovičkách 1088/43c, 169 00, Praha 6, Vás tímto v souladu s čl. 12 GDPR informuje o zpracování Vašich osobních údajů a o Vašich právech.
Rozsah zpracování osobních údajů
Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu, v jakém je příslušný subjekt údajů správci poskytl, a to v souvislosti s uzavřením smluvního či jiného právního vztahu se správcem, nebo které správce shromáždil jinak a zpracovává je v souladu s platnými právními předpisy či k plnění zákonných povinností správce.
Zdroje osobních údajů
  • přímo od subjektů údajů (e-maily, telefon, webové stránky, kontaktní formulář na webu, vizitky aj.),
  • veřejně přístupné rejstříky, seznamy a evidence (např. obchodní rejstřík, živnostenský rejstřík, katastr nemovitostí apod.) za účelem vytváření účetních dokladů a kontroly správnosti informací
Kategorie osobních údajů, které jsou předmětem zpracování
  • adresní a identifikační údaje sloužící k jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci subjektu údajů (např. jméno, příjmení, titul, příp. rodné číslo, datum narození, adresa trvalého pobytu, IČ, DIČ) a údaje umožňující kontakt se subjektem údajů (kontaktní údaje – např. kontaktní adresa, číslo telefonu, e-mailová adresa a jiné obdobné informace)
  • popisné údaje (např. bankovní spojení)
  • další údaje nezbytné pro plnění smlouvy
  • údaje poskytnuté nad rámec příslušných zákonů zpracovávané v rámci uděleného souhlasu ze strany subjektu údajů (zpracování fotografií, použití osobních údajů za účelem personálních řízení, za účelem posílání obchodních sdělení či informačních sdělení aj.)
Kategorie subjektů údajů
  • klient správce
  • zaměstnanec správce
  • dodavatel služby
  • jiná osoba, které je ve smluvním vztahu ke správci
  • uchazeč o zaměstnání
Kategorie příjemců osobních údajů
Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země mimo EU, správce má právo pověřit zpracováním osobních údajů zpracovatele, který se správcem uzavřel zpracovatelskou smlouvu a poskytuje dostatečné záruky ochrany Vašich osobních údajů. V opačném případě budou subjekty údajů o tomto předání bezvýhradně informovány. Kategorie příjemců tedy jsou:
  • finanční ústavy
  • veřejné ústavy
  • zpracovatel
  • státní a jiné orgány v rámci plnění zákonných povinností stanovených příslušnými právními předpisy
Účel zpracování osobních údajů
  • účely obsažené v rámci souhlasu subjektu údajů
  • jednání o smluvním vztahu
  • plnění smlouvy
  • ochrana práv správce, příjemce nebo jiných dotčených osob
  • archivnictví vedené na základě zákona
  • výběrová řízení na vypsané pracovní pozice
  • plnění zákonných povinností ze strany správce
  • ochrana životně důležitých zájmů subjektu údajů
  • předání obchodních sdělení či jiných informací v případě oprávněných zájmů správce
Způsob zpracování a ochrany osobních údajů
Zpracování osobních údajů provádí správce. Zpracování je prováděno v jeho provozovnách, pobočkách a sídle správce jednotlivými pověřenými zaměstnanci správce, příp. zpracovatelem. Ke zpracování dochází za dodržení všech bezpečnostních zásad pro správu a zpracování osobních údajů. Za tímto účelem přijal správce technické, organizační a právní opatření k zajištění ochrany osobních údajů, zejména opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů. Veškeré subjekty, kterým mohou být osobní údaje zpřístupněny, respektují právo subjektů údajů na ochranu soukromí a svobod a jsou povinny postupovat dle platných právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů.
Doba zpracování osobních údajů
V souladu se lhůtami uvedenými v příslušných smlouvách a souhlasech, lhůtami předepsanými pro nakládání v případě oprávněných zájmů správce či třetí strany, v příslušných právních předpisech jde o dobu nezbytně nutnou k zajištění práv a povinností plynoucích jak ze závazkového vztahu, tak i z příslušných právních předpisů.
Poučení
Správce zpracovává údaje se souhlasem subjektu údajů s výjimkou zákonem stanovených případů, kdy zpracování osobních údajů nevyžaduje souhlas subjektu údajů, tedy když pro účel zpracování existuje jiný právní základ. V souladu se čl. 6 odst. 1 GDPR může správce bez souhlasu subjektu údajů zpracovávat tyto údaje:
  • zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů,
  • zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje,
  • zpracování je nezbytné pro ochranu životně důležitých zájmů subjektu údajů nebo jiné fyzické osoby,
  • zpracování je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, kterým je pověřen správce,
  • zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů příslušného správce či třetí strany, kromě případů, kdy před těmito zájmy mají přednost zájmy nebo základní práva a svobody subjektu údajů vyžadující ochranu osobních údajů.
 
 
 
 
Souhlas se zpravováním souborů cookies
Co je cookie?Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o Vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Soubory cookies umožňují lepší využití našich serverů a přizpůsobení jejich obsahu Vašim potřebám. Soubory cookies používá téměř každá internetová stránka na světě. Soubory cookies jsou obecně užitečné, protože zvyšují uživatelskou přívětivost opakovaně navštívené internetové stránky.
Druhy souborů cookiesExistují dva druhy souborů cookies. Jednak relační (tedy dočasné) soubory cookie, které nám umožňují propojovat Vaše jednotlivé aktivity po dobu prohlížení webových stránek (tedy např. když si v prvním kroku vyplníte smlouvu a ve druhém zadáte e-mailovou adresu, díky těmto souborům Vám dokážeme poslat tu správnou, tedy Vaši smlouvu). V okamžiku otevření okna prohlížeče se tyto soubory aktivují a deaktivují se po zavření okna prohlížeče. Relační cookies jsou dočasné a po zavření prohlížeče se všechny tyto soubory vymažou.
Trvalé soubory cookie nám pomáhají Váš počítač identifikovat, jestliže opětovně navštívíte naši internetovou stránku. Další výhodou trvalých cookies je to, že nám umožňují přizpůsobit naše stránky Vašim potřebám.
Využívání souborů cookiesV souladu s ustanovením § 89 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, vás tímto informujeme, že naše servery využívají pro svoji činnost soubory cookies.
Soubory cookies využíváme pouze v souladu s našimi obchodními podmínkami.
​ V Praze, 1.9.2020

Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Bez pana Pavelky bych stěží dokázal udělat titánský skok v mé pracovní kariéře. Přeskočit ze stavebnictví do gastronomie, a hned na manažerskou pozici, by bez jeho mentorského přístupu, školení, a hlavně praktických ukázek v gastroprovozu nebylo v žádném případě možné.
Ještě jednou děkuji za Vaši pomoc a mentorské vedení! Aleš Nevařil, F&B Manager

​
Milane, děkuji vám za marketinkovou deratizaci našeho hotelu a praktické šablony. JN, Karlovarský kraj.

Vážený pane Pavelko, děkuji vám za přípravu hotelu k prodeji.  Díky vám jsme hotel hladce prodali za správnou cenu. V okamžiku, kdy jste nám poslal první verzi investičního memoranda ke schválení, jsme si uvědomili, co vlastně prodáváme a co bychom měli požadovat. Vedlejším účinkem je zavedení aplikace Monday*, jejichž prodejce byste měl vyškolit. Jiří F, Olomoucký kraj, dnes již bývalý majitel, (*s aplikací Monday nespolupracuji, jsem pouze uživatel).

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.

Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky