HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky

hotelmax blog

nápady, postřehy a inspirace pro moderní hoteliéry  

rekreace v roce 2025

3/22/2023

 

Milan Pavelka

o tom, jaké to nejspíš bude díky technologiím a naší vyznalézavosti v cestovním ruchu

Picture
​​Až nám bude umělá inteligence plánovat dovolenou, bude to pro nás pravděpodobně znamenat vysoce personalizovaný a dosud s ničím nesrovnatelný zážitek. Zde je pět možných způsobů, jak by se umělá inteligence mohla zapojit do procesu plánování naší dovolené:

Personalizovaná doporučení: Algoritmy AI by mohly využívat údaje, jako je historie předchozích cest, historie vyhledávání a preference, naše reakce v sociálních sítích k poskytování personalizovaných doporučení destinací, aktivit a možností ubytování, které odpovídají našim zájmům. Mohla by si pamatovat každou zmínku a naši reakci na to, co je pro nás skutečně atraktivní. Teď mě napadlo, že jsem uživatelem Oura Ring3 a AppleWatch Ultra, takže asi 30 senzorů sleduje činnost mého a těla tak dokonce pozná, u které fotky se mi zvýšil puls a tak se pozná, zda mám raději moře, nebo hory. Nebo vdolky.

Úpravy trasy v reálném čase: Umělá inteligence by mohla využívat údaje, jako je počasí, doprava a zpoždění letů, k úpravě cestovního plánu v reálném čase, čímž by zajistila, že naše plány na dovolenou zůstanou zachovány i v případě neočekávaných narušení. Kdyby věděla, že nerad lyžuji, ale rád jezdím na běžkách, vybírala by i pomocí sněhového zpravodajství a predikcí. Mohla by tyto údaje v reálném čase zohlednit i pro dynamickou inteligentní rezervaci. Tu si představte jako takový obláček s anonymizovanými informacemi typu „tady ten jedinec, považující se za muže bez dietních omezení s oblibou dlouhých letů v první třídě s nejvyšší HRV a nadprůměrnou kardiovaskulární kondicí díky zimnímu ježdění na běžkách má v jarním období dva týdny času a bydlet bude pouze v boutique hotelu s výhledem na moře. Třeba. 


Inteligentní rezervace: Umělá inteligence by mohla analyzovat řadu faktorů, jako jsou ceny letenek, hodnocení hotelů a dostupnost, a navrhovat nejvýhodnější a nejpohodlnější možnosti cestování a takovou rezervaci by pak mohla měnit, podle našich aktuálních zkušeností. Někdy se lidem nelíbí, když získají to, po čem toužili, popřípadě se dostanou tam, kam se dostat chtěli. Postavit si zrovna na tohle robota mi připadá praktické. 


Interakce v přirozeném jazyce: Umělá inteligence by mohla využívat zpracování přirozeného jazyka ke „konverzační“ komunikaci, což by nám umožnilo klást otázky a dostávat doporučení spíše pomocí přirozeného jazyka, než složitých vyhledávacích dotazů. Vedli bychom rozhovor s něčím, co se pokouší ptát se nás tak, abychom odpovídali tak, jak normálně mluvíme. To bude síla každého budoucího vyzyvatele Googlu, který má zatím tak trochu monopol.


Virtuální asistenti: Virtuální asistenti na bázi umělé inteligence by nám mohli poskytovat podporu po celou dobu cesty, odpovídat na otázky, plnit a nabízet personalizovaná doporučení. Vyřizovat poštu, chystat podcasty, během jejich poslechu by nám nám připravili k podpisu smlouvy ze schůzek, které jsme úspěšně uzavřeli a nechali si je schválit u firemního právníka. Virtuálního, pochopitelně. 
 
Příště něco o robotickém hoteliérovi.


Comments are closed.

    Autoři

    Milan Pavelka
    Petra Horáková
    Jitka Ševčíková
    Jan Pučálka
    Jan Bubeníček
    ​

    Archiv

    March 2023
    February 2023
    August 2022
    June 2021
    May 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    March 2020
    August 2019
    June 2016
    March 2016
    February 2016
    June 2015
    April 2015
    October 2014
    April 2014
    March 2014

    Kategorie

    All

    RSS Feed

Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Bez pana Pavelky bych stěží dokázal udělat titánský skok v mé pracovní kariéře. Přeskočit ze stavebnictví do gastronomie, a hned na manažerskou pozici, by bez jeho mentorského přístupu, školení, a hlavně praktických ukázek v gastroprovozu nebylo v žádném případě možné.
Ještě jednou děkuji za Vaši pomoc a mentorské vedení! Aleš Nevařil, F&B Manager

​
Milane, děkuji vám za marketinkovou deratizaci našeho hotelu a praktické šablony. JN, Karlovarský kraj.

Vážený pane Pavelko, děkuji vám za přípravu hotelu k prodeji.  Díky vám jsme hotel hladce prodali za správnou cenu. V okamžiku, kdy jste nám poslal první verzi investičního memoranda ke schválení, jsme si uvědomili, co vlastně prodáváme a co bychom měli požadovat. Vedlejším účinkem je zavedení aplikace Monday*, jejichž prodejce byste měl vyškolit. Jiří F, Olomoucký kraj, dnes již bývalý majitel, (*s aplikací Monday nespolupracuji, jsem pouze uživatel).

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.

Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky