Proč je pro nás Total Revenue Management téma číslo jedna?
Jednoduché řízení všech příjmů a nákladů je zásadní a určující pro úspěch či neúspěch hotelu.
Řízení výnosů a nákladů všech středisek hotelu je nezbytným předpokladem pro dosažení nejvyššího zisku.
Ukážeme vám, že ho můžete dosáhnout poměrně snadno a jen pomocí vlastních lidí.
Lidí, které stejně už platíte a nástroji, které už většinou máte.
Řízení výnosů a nákladů všech středisek hotelu je nezbytným předpokladem pro dosažení nejvyššího zisku.
Ukážeme vám, že ho můžete dosáhnout poměrně snadno a jen pomocí vlastních lidí.
Lidí, které stejně už platíte a nástroji, které už většinou máte.
Proč se Total Revenue Management týká celého hotelu?
Představte si hotel jako organický celek, třeba jako lidské tělo.
Musíte pečovat o každou jeho část a každou část musíte adekvátně regenerovat.
Řízení výnosů se týká všech činností hotelu. Nelze je vymezit jen na prodej ubytování.
Společně si projdeme postupně všechna místa, která generují tržby a tvoří náklady.
Revenue Management není jen práce s čísly v kanceláři Sales Managera nebo ekonoma.
Aby byly strategie efektivní, musí být řízení výnosů výchozím bodem každého rozhodnutí a všech opatření,
která se týkají obchodu a provozu každého střediska, každého segmentu a každého trhu.
Pro jeho úspěšnou aplikaci je potřeba vnímat hotel jako celek a dobře chápat provozní i tržní aspekty.
Společně si projdeme všechny postupy a také osoby s vlivem na zisk.
Čeho se týká řízení výnosů konkrétně?
Podíváme se na místa v hotelu, která generují tržbu.
Podíváme se na trhy, pro které produkujete.
Třeba jste nějaké vynechali.
Zaměříme se na krátkodobou a dlouhodobou strategii podle tržních segmentů.
Podíváme se na místa, kde vznikají náklady.
Stanovíme nákladové standardy a porovnáme je s podobnými typy zařízení.
Zaměříme se na strategii optimalizace nákladů a zvážíme všechny možnosti.
Definujeme strategii.
Se strategií řízení příjmů a nákladů seznámíme všechny zainteresované osoby a ujasníme si cíle.
Okamžitě ji začneme aplikovat.
Jedině tak získáte výnosy na základě poptávky na vašich trzích.
Představte si hotel jako organický celek, třeba jako lidské tělo.
Musíte pečovat o každou jeho část a každou část musíte adekvátně regenerovat.
Řízení výnosů se týká všech činností hotelu. Nelze je vymezit jen na prodej ubytování.
Společně si projdeme postupně všechna místa, která generují tržby a tvoří náklady.
Revenue Management není jen práce s čísly v kanceláři Sales Managera nebo ekonoma.
Aby byly strategie efektivní, musí být řízení výnosů výchozím bodem každého rozhodnutí a všech opatření,
která se týkají obchodu a provozu každého střediska, každého segmentu a každého trhu.
Pro jeho úspěšnou aplikaci je potřeba vnímat hotel jako celek a dobře chápat provozní i tržní aspekty.
Společně si projdeme všechny postupy a také osoby s vlivem na zisk.
Čeho se týká řízení výnosů konkrétně?
Podíváme se na místa v hotelu, která generují tržbu.
Podíváme se na trhy, pro které produkujete.
Třeba jste nějaké vynechali.
Zaměříme se na krátkodobou a dlouhodobou strategii podle tržních segmentů.
Podíváme se na místa, kde vznikají náklady.
Stanovíme nákladové standardy a porovnáme je s podobnými typy zařízení.
Zaměříme se na strategii optimalizace nákladů a zvážíme všechny možnosti.
Definujeme strategii.
Se strategií řízení příjmů a nákladů seznámíme všechny zainteresované osoby a ujasníme si cíle.
Okamžitě ji začneme aplikovat.
Jedině tak získáte výnosy na základě poptávky na vašich trzích.
Jak to se svými klienty děláme?
Vtáhneme lidi do akce
Maximalizace příjmu dosahujeme strategií nejvyššího tržního potenciálu.
Ten odhalíme osvědčenými metodami přímo s vašimi lidmi, kteří pak s nástroji budou pracovat.
Vaši lidé se naučí prodávát v nejvhodnější dobu
za nejvyšší akceptovatelnou cenu nejvhodnějšímu zákazníkovi
z nejvhodnějšího segmentu nejvhodnějším distribučním kanálem ten nejvhodnější produkt.
Všichni s vlivem na prodej se naučí lépe rozhodovat.
Naučí se tvořit obchodní nabídky pomocí nástrojů
které jim umožní sledovat přesný vliv na EBITDA.
Management se naučí využívat všechno to, co už má k tomu, aby zvýšil zisk.
Vedle toho se naučí řídit
svou reputaci, sledovat své konkurenty, sledovat nejvyšší výkony na příslušných trzích.
Aplikace řízení výnosů vám umožní rozhodovat o rozpočtu či o prodeji nebo postoupení k nájmu části aktiva.
Podle toho se majitel rozhoduje, zda investuje do obnovy restaurace a parkoviště,
namísto do zvýšení kategorie ubytování či budování wellness a naopak.