Následujte strategie,
které vám přinesou dvouciferný růst
Pomůžeme vám zvýšit ziskovost z každé vaší činnosti
Přemýšlení nad vaším byznysem máme v DNA
Přemýšlení nad vaším byznysem máme v DNA
Vyšší výnosy hotelu
|
Adekvátní náklady
|
Snižování provizí distributorůmRádi děláme pořádek v cenách
a aplikujeme precizní segmentace. Pracujeme s praktickými nástroji a neuteče nám ani koruna. Silní hráči vždy vymyslí nějakou tu kličku, jak z nás vyrazit víc a my proaktivně přicházíme s řešením, jak tomu předejít. Naší oblíbenou kapitolou poradenství pro hotely a restaurace jsou výsledovky, konkrétně provize bookingu a spol. a další transakční náklady, které snižujeme v průměru o 20%. |
Proč je pro nás Total Revenue Management téma číslo jedna?
Jednoduché komplexní řízení příjmů je zásadní a určující finanční úspěch či neúspěch hotelu. Řízení výnosů všech středisek hotelu je nezbytným předpokladem pro dosažení nejvyšší úrovně ziskovosti.
Řízení výnosů je nezbytné pro všechny trhy, řetězcové i nezávislé hotely.
Pokud jste si postavili nebo koupili hotel za účelem zisku, tak jakýkoliv jiný další přístup než komplexní řízení výnosů považujeme za nezodpovědný.
Proč komplexní?
Představte si hotel jako organický celek, třeba jako lidské tělo. Musíte pečovat o každou jeho část a každou část musíte adekvátně regenerovat. Řízení výnosů se týká všech činností hotelu. Nelze je vymezit jen na prodej ubytování.
Revenue Management není jen hraní si s čísly v kanceláři Sales Managera
Aby byly strategie efektivní, musí být řízení výnosů výchozím bodem každého rozhodnutí a všech opatření, která se týkají obchodu a provozu každého střediska, každého segmentu a každého trhu.
Pro jeho úspěšnou aplikaci je potřeba vnímat hotel jako celek, dobře chápat provozní i tržní aspekty.
Čeho se týká řízení výnosů konkrétně?
Zaměříme se na místa v hotelu, která generují tržbu. Zaměříme se na krátkodobou a dlouhodbou strategii podle tržních segmentů a jedině tak získáte výnosy na základě poptávky na vašich trzích.
Jak to se svými klienty děláme?
1. Maximalizace příjmu dosahujeme strategií nejvyššího tržního potenciálu.
(to dává hoteliérovi praktický postup, pomocí kterého vtáhne své lidi do akce)
2. Prodáváme v nejvhodnější dobu za nejvyšší akceptovatelnou cenu nejvhodnějšímu zákazníkovi z nejvhodnějšího segmentu nejvhodnějším distribučním kanálem ten nejvhodnější produkt.
(všichni s vlivem na prodej se naučí lépe rozhodovat)
3. Tvoříme obchodní nabídky pomocí nástroje, který nám umožní sledovat přesný vliva na EBITDA a dosahovat jeho zvýšení. (management se naučí využívat všechno to, co už má k tomu, aby zvýšil zisk)
4. Vedle toho řídíme svou reputaci a náklady, sledujeme nejvyšší výkony na našem trhu, abychom se rozhodli o navýšení uměřeného a dobře vedeného rozpočtu či o prodeji aktiva.
(Podle toho se majitel rozhoduje, zda investuje do obnovy restaurace a parkoviště na místo do zvýšení kategorie ubytování či budování wellness a naopak).
Řízení výnosů je nezbytné pro všechny trhy, řetězcové i nezávislé hotely.
Pokud jste si postavili nebo koupili hotel za účelem zisku, tak jakýkoliv jiný další přístup než komplexní řízení výnosů považujeme za nezodpovědný.
Proč komplexní?
Představte si hotel jako organický celek, třeba jako lidské tělo. Musíte pečovat o každou jeho část a každou část musíte adekvátně regenerovat. Řízení výnosů se týká všech činností hotelu. Nelze je vymezit jen na prodej ubytování.
Revenue Management není jen hraní si s čísly v kanceláři Sales Managera
Aby byly strategie efektivní, musí být řízení výnosů výchozím bodem každého rozhodnutí a všech opatření, která se týkají obchodu a provozu každého střediska, každého segmentu a každého trhu.
Pro jeho úspěšnou aplikaci je potřeba vnímat hotel jako celek, dobře chápat provozní i tržní aspekty.
Čeho se týká řízení výnosů konkrétně?
Zaměříme se na místa v hotelu, která generují tržbu. Zaměříme se na krátkodobou a dlouhodbou strategii podle tržních segmentů a jedině tak získáte výnosy na základě poptávky na vašich trzích.
Jak to se svými klienty děláme?
1. Maximalizace příjmu dosahujeme strategií nejvyššího tržního potenciálu.
(to dává hoteliérovi praktický postup, pomocí kterého vtáhne své lidi do akce)
2. Prodáváme v nejvhodnější dobu za nejvyšší akceptovatelnou cenu nejvhodnějšímu zákazníkovi z nejvhodnějšího segmentu nejvhodnějším distribučním kanálem ten nejvhodnější produkt.
(všichni s vlivem na prodej se naučí lépe rozhodovat)
3. Tvoříme obchodní nabídky pomocí nástroje, který nám umožní sledovat přesný vliva na EBITDA a dosahovat jeho zvýšení. (management se naučí využívat všechno to, co už má k tomu, aby zvýšil zisk)
4. Vedle toho řídíme svou reputaci a náklady, sledujeme nejvyšší výkony na našem trhu, abychom se rozhodli o navýšení uměřeného a dobře vedeného rozpočtu či o prodeji aktiva.
(Podle toho se majitel rozhoduje, zda investuje do obnovy restaurace a parkoviště na místo do zvýšení kategorie ubytování či budování wellness a naopak).