HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky
 jednoduché řízení výnosů 

GENERUJE

našim klientům
vyšší zisky
​v každém oddělení hotelu 
CHCI POMOCI SE ZVÝŠENÍM ZISKU
Picture

Následujte strategie,

​které vám přinesou dvouciferný růst  

Pomůžeme vám zvýšit ziskovost z každé vaší činnosti
Přemýšlení nad vaším byznysem máme v DNA
Picture

Vyšší výnosy hotelu
​a restaurace

Poskytujeme hotelové poradenství ambiciózním hoteliérům, kteří chtějí zvýšit RevPar a přímý prodej pomocí nejmodernějších technologií a odborných znalostí.
​A bez zbytečných nákladů.
Není to omílání teorie, ale my pracujeme s konkrétními modely, které už hotely před vámi zavedly  
a úspěšně je používají. 

V meziročním srovnání tak hotel v průměru zvýší výnos na disponibilní pokoj o 15%. 
Picture

Adekvátní náklady
​všech středisek hotelu

Zavádíme v hotelech i restauracích řešení, která vašim manažerům pomáhají řídit náklady
a výnosy jednotlivých středisek.
Jestli jsme se v řetězcích něco naučili, bylo to řízení nákladů, vedení lidí a efektivní reporting. Umíme poznat i tzv. drahé šetření a nahrazujeme ho moudrým vedením nákladů.


V hotelovém poradenství se zaměřujeme na mzdové náklady ​
​a Food Cost,
​které v průměru snižujeme o 15%.
Picture

Snižování provizí distributorům

Rádi děláme pořádek v cenách
a aplikujeme precizní segmentace. Pracujeme s praktickými nástroji a neuteče nám ani koruna. Silní hráči vždy vymyslí nějakou tu kličku, jak z nás vyrazit víc a my proaktivně přicházíme s řešením, jak tomu předejít.  
Naší oblíbenou kapitolou poradenství pro hotely a restaurace jsou výsledovky, konkrétně provize bookingu ​a spol. a další transakční náklady, které snižujeme  
v průměru o 20%.
Jdeme na to

Proč je pro nás Total Revenue Management téma číslo jedna?

Jednoduché komplexní řízení příjmů je zásadní a určující finanční úspěch či neúspěch hotelu. Řízení výnosů všech středisek hotelu je nezbytným předpokladem pro dosažení nejvyšší úrovně ziskovosti.  

Řízení výnosů je nezbytné pro všechny trhy, řetězcové i nezávislé hotely.

Pokud jste si postavili nebo koupili hotel za účelem zisku, tak jakýkoliv jiný další přístup než komplexní řízení výnosů považujeme za nezodpovědný. 

Proč komplexní?
Představte si hotel jako organický celek, třeba jako lidské tělo. Musíte pečovat  o každou jeho část a každou část musíte adekvátně regenerovat. 
Řízení výnosů se týká všech činností hotelu. Nelze je vymezit jen na prodej ubytování.

​Revenue Management není jen hraní si s čísly v kanceláři Sales Managera
​Aby byly strategie efektivní, musí být řízení výnosů výchozím bodem každého rozhodnutí a všech opatření, která se týkají  obchodu a provozu každého střediska, každého segmentu  a každého trhu.
​Pro jeho úspěšnou aplikaci je potřeba vnímat hotel jako celek, dobře chápat provozní i tržní aspekty.


Čeho se týká řízení výnosů konkrétně?
Zaměříme se na místa v hotelu, která generují tržbu. Zaměříme se na krátkodobou a dlouhodbou strategii podle tržních segmentů a jedině tak získáte výnosy na základě poptávky na vašich trzích.  

Jak to se svými klienty děláme?
 
1.  Maximalizace příjmu dosahujeme strategií nejvyššího tržního potenciálu.
(to dává hoteliérovi praktický postup, pomocí kterého vtáhne své lidi do akce)

​2.  Prodáváme v nejvhodnější dobu za nejvyšší akceptovatelnou cenu nejvhodnějšímu zákazníkovi z nejvhodnějšího segmentu nejvhodnějším distribučním kanálem ten nejvhodnější produkt.
(všichni s vlivem na prodej se naučí lépe rozhodovat) 

3. Tvoříme obchodní nabídky pomocí nástroje, který nám umožní sledovat přesný vliva na EBITDA a dosahovat jeho zvýšení. (management se naučí využívat všechno to, co už má k tomu, aby zvýšil zisk) 

4. Vedle toho řídíme svou reputaci a náklady, sledujeme nejvyšší výkony na našem trhu, abychom se rozhodli o navýšení uměřeného a dobře vedeného rozpočtu či o prodeji aktiva.

(Podle toho se majitel rozhoduje, zda investuje do obnovy restaurace a parkoviště na místo do zvýšení kategorie ubytování či budování wellness a naopak). 


Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Bez pana Pavelky bych stěží dokázal udělat titánský skok v mé pracovní kariéře. Přeskočit ze stavebnictví do gastronomie, a hned na manažerskou pozici, by bez jeho mentorského přístupu, školení, a hlavně praktických ukázek v gastroprovozu nebylo v žádném případě možné.
Ještě jednou děkuji za Vaši pomoc a mentorské vedení! Aleš Nevařil, F&B Manager

​
Milane, děkuji vám za marketinkovou deratizaci našeho hotelu a praktické šablony. JN, Karlovarský kraj.

Vážený pane Pavelko, děkuji vám za přípravu hotelu k prodeji.  Díky vám jsme hotel hladce prodali za správnou cenu. V okamžiku, kdy jste nám poslal první verzi investičního memoranda ke schválení, jsme si uvědomili, co vlastně prodáváme a co bychom měli požadovat. Vedlejším účinkem je zavedení aplikace Monday*, jejichž prodejce byste měl vyškolit. Jiří F, Olomoucký kraj, dnes již bývalý majitel, (*s aplikací Monday nespolupracuji, jsem pouze uživatel).

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.

Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky