HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky

Hotel consulting inovace a technologie

RYCHLEJŠÍ  VYHRÁVÁ

Bystrý marketing a inovace nesou výsledky.
Vše ostatní jsou náklady.
chci pomoci zrychlit obchod
Chci komunikovat s hosty pomocí aplikace
CHCi korporátní nabídku odesílat 3 sekundy po poptávce

RYCHLEJŠÍ VYHRÁVÁ

Představte si,
že  korporátní nabídku dokážete odeslat za 3 sekundy po poptávce,
že  patříte mezi nejrychlejší a jste první,
kdo odpověděl vyčerpávajícím způsobem.

Že poptávka je zároveň objednávkou.
Konverze vašich nabídek se zvýší na 70%.  

A že se s nabídkou stáváte součástí globální sítě v MICE businessu.

Tak to je jedna z inovací, kterou u vás zavedeme.
O inovacích aktuálně jsme publikovali na odborném portálu cestovního ruchu
tento článek.
Představte si, že máte nástroj,
díky kterému komunikujete s hosty v hotelu pomocí jejich mobilu.
Nabízíte služby a ceny podle aktuální situace, hosté dají hodnocení v reálném čase přímo
vám a navíc ještě v době, kdy jsou v hotelu. 
​
​
chci být rychlejší
Inovační pro nás znamená přitažlivé
​

"První webové stránky hotelů jsme spouštěli na jaře 1999.
On-line prodej a on-line rezervace jsme poprvé s kolegy zaváděli v českém hotelovém řetězci už v roce 2002. Naše hotely byly mezi prvními v databázích vznikajích OTA.
"

- Petra & Milan

"Koncem roku 2006 jsme měli v jednom krkonošském hotelu  první facebookový profil. To bylo v době, kdy byly v ČR Social Media v začátcích."
-Milan

"Nutno říct, že inovátoři jsou často také těmi, kdo nesou důsledky chyb, kterých se dopouštějí při svých fascinujících experimentech. Ty doby jsou sice za námi, ale stále nás přitahují pokročilé technologie.

Jen marketing a inovace nesou výsledky, vše ostatní jsou náklady.
Dnes tedy není divu, že jsme partnerem inovativních projektů, které sami vyhledáváme,  proto​že zrychlují a usnadňují obchodní činnost hoteliérů, jsou praktické, zkvalitňují služby a nesou výsledky.
Vše ostatní, mimo marketing a inovace, jsou jen náklady
.”
- Petra & Milan
" Fascinují nás technologie a jejich inovativní komerční využití. Vždycky to tak bylo, patřím mezi nadšence.  Můj první tablet Texas Instruments s monochromatickým displejem jsem si koupil v roce 2000, byl off-line a v podstatě sloužil jen jako zápisník."
- Milan

​
" Využívám poznámky na Cloudu od dob jejich uvedení. Myslím si, že generace "Z" už slovo server nebude ani používat, Cloud bude pro ně standard, jako je pro naši generaci Wi-Fi." 
- Petra

" Byl jsem mezi prvními evropskými zákazníky první čtečky Kindle Amazon v roce 2008, protože možnost mít s sebou celou knihovnu stále po ruce, byla fascinující. Pro první iPad jsem jel do mnichovského Apple Store v den uvedení na trh v Německu." 
- Milan

" LinkedIn a další sociální sítě jsou mým denním nástrojem při práci s talenty." 
- Petra

" Využívám nejnovější aplikace pro různé činnosti a jsem spoluautorem nejpřesnějšího osobnostního testu s českou lokalizací." 
- Milan
​

" Posedlost posouvat hranice možného, zavádět a naplno využívat rychlejší a výkonnější metody
a technologie, nás neopustila.
”
- Petra & Milan

Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Bez pana Pavelky bych stěží dokázal udělat titánský skok v mé pracovní kariéře. Přeskočit ze stavebnictví do gastronomie, a hned na manažerskou pozici, by bez jeho mentorského přístupu, školení, a hlavně praktických ukázek v gastroprovozu nebylo v žádném případě možné.
Ještě jednou děkuji za Vaši pomoc a mentorské vedení! Aleš Nevařil, F&B Manager

​
Milane, děkuji vám za marketinkovou deratizaci našeho hotelu a praktické šablony. JN, Karlovarský kraj.

Vážený pane Pavelko, děkuji vám za přípravu hotelu k prodeji.  Díky vám jsme hotel hladce prodali za správnou cenu. V okamžiku, kdy jste nám poslal první verzi investičního memoranda ke schválení, jsme si uvědomili, co vlastně prodáváme a co bychom měli požadovat. Vedlejším účinkem je zavedení aplikace Monday*, jejichž prodejce byste měl vyškolit. Jiří F, Olomoucký kraj, dnes již bývalý majitel, (*s aplikací Monday nespolupracuji, jsem pouze uživatel).

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.

Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky