- Kompletní nabídka
- >
- Jak postavit tým, za kterým se budou hosté vracet
Jak postavit tým, za kterým se budou hosté vracet
Co se osvědčilo při stavbě týmů.
11 tipů na vytvoření motivující firemní kultury hotelu a restaurace.
Kompetenční model ve službách.
Nábor lidí a jejich správná adaptace.
Hotel bez personalisty, díl 1.
Praktické postupy sestavování výkonných týmů hotelů a restaurací.
Lidé jsou u mě na prvním místě, a právě proto jsem posledních 15 let jako personální ředitelka vedla tým zaměstnanců jedné z neúspěšnějších hotelových značek světa.
Co získáte zakoupením tohoto tutoriálu?
- Zjistíte, že firemní kultura je něco, co už u vás máte. Ať chcete, nebo nechcete.
- Pochopíte kouzlo a důležitost kompetenčního modelu ve službách.
- Dozvíte se, jaká je hlavní kompetence, podle níž byste měli lidi do svého týmu vybírat.
- Poznáte, na co nezapomenout při náboru klíčového manažera.
- Proč rozhodně nepodcenit adaptaci nových lidí a nedat příležitost tzv. „travičům studní“.
Práce s lidmi je vaše konkurenční výhoda a my vám ukážeme, že zisk vám přinášejí jen ti, kteří s vámi táhnou za jeden provaz.
Uvádíme zde stručně a jasně vše, co nám v praxi fungovalo, co se nám osvědčilo, co by mohlo vás i váš tým inspirovat a bez dalších velkých investic posunout o krok dále.
30 stran
Autor Petra M. Horáková