- Návody šité na míru
- >
- Automatizace hotelu
Automatizace hotelu
Automatizace hotelu
- zlepšíme zákaznické zkušeností hostů
- zvýšíme provozní efektivitu
- efektivněji podpoříme růst tržeb
Tento produkt má 4 fáze, první realizuji na místě v hotelu, další tři jsou
v digitální podobě, nedohodneme-li se jinak.
Jak to probíhá?
1. Posouzení současného provozu: Prvním krokem je v každé zakázce vyšetření současného stavu provozu a obchodu hotelu. To zahrnuje přezkoumání stávajících procesů, identifikaci bolestivých míst a vyhodnocení efektivity současných technologických řešení a přání zadavatele. To provádím bezpodmínečně v prostorách hotelu, včetně zaměřování
2. Identifikace možností automatizace: Po zjištění současného stavu identifikuji potenciální oblasti pro automatizaci podle zadání a může zahrnovat vše od prodeje, rezervace, příjezd hostů a pokojové služby až po úklid a údržbu. Některé (například sezónní, pobytové a tematické) hotely je vhodné automatizovat pouze směrem dovnitř (host se technologicky neangažuje) jiné naopak plně automatizujeme.
3. Vyhodnocení technologie: Po identifikaci možností automatizace vyhodnotím dostupná technologická řešení k datu šetření. To zahrnuje posouzení vlastností a funkcí různých softwarových aplikací a také zhodnocení možností hardwaru a ceny, tedy vlivu na hospodářský výsledek.
4. Prezentace konceptu: Posledním krokem této fáze je prezentace navrhovaných řešení majiteli/provozovateli hotelu a předložení odhadu rozpočtu nákladů na jednotlivé části a řešení a vytvoření matrice pro modelování budoucích výnosů na jeden běžný rok provozu hotelu.
Poté si provozovatel ve spolupráci s IT týmem hotelu nebo dodavatele naplánuje integraci nových systémů se stávající infrastrukturou podle vybraného či upraveného konceptu.
Úspěch každé implementace technologie závisí na schopnosti provozovatele ji efektivně používat.
Výsledek automatizace:
zlepšení zákaznické zkušeností hostů – zjednodušený hladký provoz
zvýšení provozní efektivity – úspora lidské síly na rutině a více prostoru pro práci s hostem
efektivnější podpora růstu tržeb – usnadní se prodej, řízení středisek a platební procesy
Cena nezahrnuje cestovní náklady