- Kompletní nabídka
- >
- Audit hotelu
Audit hotelu
Přemýšlíte o změnách a chcete zlepšit výsledky hotelu?
Zajímá vás, co všechno můžete dělat lépe a hlavně jak?
Pokud je vaše odpověď ano, nabízíme vám:
Kompletní revizi
- Strategie a vedení hotelu
- Marketingu
- Řízení tržeb
- Provozu a obchodu
Audit jsme sestavili pro ambiciózní hoteliéry a investory. Jsme zvyklí auditovat hotely při nákupu pro řetězce a nebo u žadatelů o franšízu. Sami jsme několik hotelů otevřeli a s úspěchem provozovali. Realizovali jsme přes 100 auditů hotelů a penzionů v ČR i v zahraničí.
Díky naší síle znalostí, zkušeností a přesným informacím můžeme inteligentně posunout podnikání vpřed.
Pracujeme s databází z desítek úspěšných projektů.
Jeho cílem je poskytnout vám podrobný přehled nad klíčovými oblastmi ve vašem hotelu.
Patří sem technologie, marketing, příjmy a provoz.
Postupujeme systematicky, po 256 otázkách v 18 okruzích, jednu po druhé.
Na nic nezapomeneme a nevynecháme nic, na čem záleží.
- Díky výsledné zprávě dokážete lépe posoudit silné a slabé stránky, čímž zajistíte, že v dlouhodobém horizontu přijmete správné přístupy.
- Primárním cílem je poskytnout vám informace o tom, co lze vylepšit, a co je třeba udělat, abyste generovali více přímých rezervací, více prodávali a snížili náklady.
- Náklady snižujeme efektivnějšími postupy, ne šetřením.
- Hledáme příležitosti kde a jak víc vydělat, úspory jsou na druhém místě.
- Výsledná zpráva poskytne strukturovaný přehled o výkonu hotelu ze šesti vzájemně souvisejících rovin pohledů, což umožňuje vytvářet a realizovat inteligentní a jasné strategie.
- S takovým přístupem k rozhodování budete na svém trhu konkurenceschopnější.
Co získáte:
1. Výslednou rozsáhlou a objektivní zprávu o vašem „ekosystému“, on-line přítomnosti, komunikaci, distribuci a managementu cen.
2. Akční plán na zlepšení přímého obchodu a výsledků
3. 90 minutovou interpretaci zprávy a zodpovězení vašich následných otázek
4. 60 minutový Call-follow-up, který realizujeme 4-6 týdnů poté. Máte možnost porovnat klíčové ukazatele s dalšími hotely.
Jak to probíhá?
Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.
Audit probíhá jednodenní návštěvou v hotelu s podrobným místním šetřením, postupujeme podle checklistu v 18 okruzích. Návštěvě předchází online screening, který provádí tým expertů. Po zpracování obdržíte rozsáhlou zprávu (cca 35 stran), druhá polovina zprávy obsahuje doporučení, návody a postupy, které si většinou hotely realizují sami a nebo s naší pomocí. Hodnocení si můžete přečíst v recenzích na googlu a nebo v referencích zde, na našem webu.