HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky
  • Kompletní nabídka
  • >
  • Audit hotelu

Audit hotelu

SKU: MS20A0013
CZK 39,000.00
CZK 39,000.00
Unavailable
per item

Přemýšlíte o změnách a chcete zlepšit výsledky hotelu?


Zajímá vás, co všechno můžete dělat lépe a hlavně jak?

Pokud je vaše odpověď ano, nabízíme vám:


Kompletní revizi



  • Strategie a vedení hotelu
  • Marketingu 
  • Řízení tržeb
  • Provozu a obchodu


Audit jsme sestavili pro ambiciózní hoteliéry a investory. Jsme zvyklí auditovat hotely při nákupu pro řetězce a nebo u žadatelů o franšízu. Sami jsme několik hotelů otevřeli a s úspěchem provozovali. Realizovali jsme přes 100 auditů hotelů a penzionů v ČR i v zahraničí.


Díky naší síle znalostí, zkušeností a přesným informacím můžeme inteligentně posunout podnikání vpřed.


Pracujeme s databází z desítek úspěšných projektů.


Jeho cílem je poskytnout vám podrobný přehled nad klíčovými oblastmi ve vašem hotelu. 


Patří sem technologie, marketing, příjmy a provoz.


Postupujeme systematicky, po 256 otázkách v 18 okruzích, jednu po druhé.



Na nic nezapomeneme a nevynecháme nic, na čem záleží.


  • Díky výsledné zprávě dokážete lépe posoudit silné a slabé stránky, čímž zajistíte, že v dlouhodobém horizontu přijmete správné přístupy.
  • Primárním cílem je poskytnout vám informace o tom, co lze vylepšit, a co je třeba udělat, abyste generovali více přímých rezervací, více prodávali a snížili náklady.
  • Náklady snižujeme efektivnějšími postupy, ne šetřením.
  • Hledáme příležitosti kde a jak víc vydělat, úspory jsou na druhém místě.
  • Výsledná zpráva poskytne strukturovaný přehled o výkonu hotelu ze šesti vzájemně souvisejících rovin pohledů, což umožňuje vytvářet a realizovat inteligentní a jasné strategie.
  • S takovým přístupem k rozhodování budete na svém trhu konkurenceschopnější.


Co získáte:


1.     Výslednou rozsáhlou a objektivní zprávu o vašem „ekosystému“, on-line přítomnosti, komunikaci, distribuci a managementu cen.

2.     Akční plán na zlepšení přímého obchodu a výsledků

3.     90 minutovou interpretaci zprávy a zodpovězení vašich následných otázek

4.     60 minutový Call-follow-up, který realizujeme 4-6 týdnů poté. Máte možnost porovnat klíčové ukazatele s dalšími hotely.


Jak to probíhá?


Po zakoupení v e-shopu nebo objednání přes objednávkový formulář na fakturu se s vámi spojíme a domluvíme nevhodnější termín realizace.


Audit probíhá jednodenní návštěvou v hotelu s podrobným místním šetřením, postupujeme podle checklistu v 18 okruzích. Návštěvě předchází online screening, který provádí tým expertů. Po zpracování obdržíte rozsáhlou zprávu (cca 35 stran), druhá polovina zprávy obsahuje doporučení, návody a postupy, které si většinou hotely realizují sami a nebo s naší pomocí. Hodnocení si můžete přečíst v recenzích na googlu a nebo v referencích zde, na našem webu.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Google+
Add to Cart

Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Bez pana Pavelky bych stěží dokázal udělat titánský skok v mé pracovní kariéře. Přeskočit ze stavebnictví do gastronomie, a hned na manažerskou pozici, by bez jeho mentorského přístupu, školení, a hlavně praktických ukázek v gastroprovozu nebylo v žádném případě možné.
Ještě jednou děkuji za Vaši pomoc a mentorské vedení! Aleš Nevařil, F&B Manager

​
Milane, děkuji vám za marketinkovou deratizaci našeho hotelu a praktické šablony. JN, Karlovarský kraj.

Vážený pane Pavelko, děkuji vám za přípravu hotelu k prodeji.  Díky vám jsme hotel hladce prodali za správnou cenu. V okamžiku, kdy jste nám poslal první verzi investičního memoranda ke schválení, jsme si uvědomili, co vlastně prodáváme a co bychom měli požadovat. Vedlejším účinkem je zavedení aplikace Monday*, jejichž prodejce byste měl vyškolit. Jiří F, Olomoucký kraj, dnes již bývalý majitel, (*s aplikací Monday nespolupracuji, jsem pouze uživatel).

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.

Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky