KNIHOVNIČKA HOTELIÉRA
Tlusté odborné knihy většinou nečtu celé. Čtu jen některé kapitoly, v knihách si škrtám, podtrhávám a na první stránky knihy si píšu poznámky.
Poznámky si pak soustředím do digitálních souborů a čas od času v nich hledám.
Dostal jsem nápad, když už jsem se s tím zabýval, že by to mohl využít i někdo další. Třeba vy.
Začal jsem psát eBooky, které obsahují to nejdůležitější a přitom jsou krátké. Jejich čtení zvládnete u kafe a nezabere tolik času. Čas budete potřebovat na realizaci a zkoušení toho, co vám nabízím.
Pokud někde jinde narazím na nějaký opravdu užitečný e-book, najdete odkaz zde: Jak napsat životopis, který rozhodně neskončí v koši.
Kde já čerpám informace? V různých profesních skupinách jichž jsem členem a v ČR na serveru www.icot.cz který považuji za velmi užitečný.
Jak se říká, čím kalnější vody, tím víc mudrců. Proto se vždycky učím od nejlepších.Tudíž tady je odkaz na knihu jednoho týpka, který je můj Social Media Marketing guru - Davida Kerpena, která vyšla v novém vydání. Ne že bych nebral vážně rady tuzemských rádců, ale tohle je tak jiná liga, že to je skoro jiný sport. Udělejte si názor sami. Čtení není žádná otročina, kapitoly jsou krátké, vždycky je "případ" a hned "řešení". Vše z tvrdé praxe. S docentkou Jitkou Vysekalovou jsme se shodli, že tento pán je machr.
Zde jsou ke stažení e-booky zdarma:
JAK VYMAZLIT HOTELOVÝ WEB
U svých klientů často řeším podobné věci a kdyby to už nebylo aspoň stokrát, co jsme se věnovali úpravě webu...
Udělat ze svého webu skutečně úspěšný prodejní kanál, to když se vám podaří, budete lepší, než 90% vaší konkurence.
U svých klientů často řeším podobné věci a kdyby to už nebylo aspoň stokrát, co jsme se věnovali úpravě webu...
Udělat ze svého webu skutečně úspěšný prodejní kanál, to když se vám podaří, budete lepší, než 90% vaší konkurence.
SEZNAM SLOV, KTERÁ NEPATŘÍ DO REKLAMNÍCH TEXTŮ HOTELU
Tady jsou dva seznamy slov. Jeden tvoří ta slova, která bychom neměli používat při psaní reklamních textů a nabídek a druhý seznam jsou naopak slova, která podporují rozhodnutí koupit. Přeji příjemné počtení!
10 CENOVÝCH STRATEGIÍ, KTERÉ MOHOU VÝRAZNĚ VYLEPŠIT TRŽBY VAŠEHO HOTELU
Přeji příjemné počtení.
MONTHLY REVENUE MODEL šikovná šablona pro plánování tržeb ubytování podle segmentů po měsících
|
|