PROSTŘEDÍ ROZHODUJE - VIZUÁLNÍ STRÁNKA HOTELOVÝCH SLUŽEB
SPOLUPRACUJI S JEDNÍM Z NEJLEPŠÍCH ODBORNÍKŮ.
DANIEL ŠMÍD - DRESS CODE, DESIGN, BAREVNÉ KOMBINACE:
Oči zákazníků jsou všude. Většinu vašich produktů a služeb vnímají vaši hosté pomocí vizuálních vjemů. Všechny běžné prostředky marketingu, od webové prezentace, grafiku papírových letáků přes billboardy až po stohy vašich vizitek jsou vašimi hosty vnímání jako součást vaší firemní image. Tam by to ale nemělo končit – prostředí, ve kterém vaši hosté bydlí, jedí nebo odpočívají hodnotí svým zrakem ještě pozorněji. Mohou po návratu z vašeho hotelu říci: „Bylo to tam krásné“?
DOZVÍTE SE MIMO JINÉ:
jak zařídit, aby se hosté vždy setkali s příjemnou vizuální stránkou prostředí vašeho hotelu
co dělat, aby byl vývěsní štít, rohožka, zdi na chodbách, podlaha nebo vozík na zavazadla úrovni, kterou poskytujete
proč musí být vše a vždy čisté a barvy ubrusů, napronů a ubrousku sladěny s dalším zařízením
jak přispívá barva hotelového vybavení psychologicky k chuti konzumovat a zdržet se déle
co si oblékat, aby byl váš personál oblečen profesionálně a vzbuzoval důvěru – včetně kuchařů.
jak vytvářet pozitivní první dojem a jak jej uchovat i do dalších fází budování vztahu s hosty
Potvrdím, že obecně platné informace mohou být nepravda:
co je čisté, nemusí být ještě hezké
co je nové, neznamená, že je moderní
co je starožitnost, nemusí být vkusné
co je drahé, není vždy hodnotné
SPOLUPRACUJI S JEDNÍM Z NEJLEPŠÍCH ODBORNÍKŮ.
DANIEL ŠMÍD - DRESS CODE, DESIGN, BAREVNÉ KOMBINACE:
Oči zákazníků jsou všude. Většinu vašich produktů a služeb vnímají vaši hosté pomocí vizuálních vjemů. Všechny běžné prostředky marketingu, od webové prezentace, grafiku papírových letáků přes billboardy až po stohy vašich vizitek jsou vašimi hosty vnímání jako součást vaší firemní image. Tam by to ale nemělo končit – prostředí, ve kterém vaši hosté bydlí, jedí nebo odpočívají hodnotí svým zrakem ještě pozorněji. Mohou po návratu z vašeho hotelu říci: „Bylo to tam krásné“?
DOZVÍTE SE MIMO JINÉ:
jak zařídit, aby se hosté vždy setkali s příjemnou vizuální stránkou prostředí vašeho hotelu
co dělat, aby byl vývěsní štít, rohožka, zdi na chodbách, podlaha nebo vozík na zavazadla úrovni, kterou poskytujete
proč musí být vše a vždy čisté a barvy ubrusů, napronů a ubrousku sladěny s dalším zařízením
jak přispívá barva hotelového vybavení psychologicky k chuti konzumovat a zdržet se déle
co si oblékat, aby byl váš personál oblečen profesionálně a vzbuzoval důvěru – včetně kuchařů.
jak vytvářet pozitivní první dojem a jak jej uchovat i do dalších fází budování vztahu s hosty
Potvrdím, že obecně platné informace mohou být nepravda:
co je čisté, nemusí být ještě hezké
co je nové, neznamená, že je moderní
co je starožitnost, nemusí být vkusné
co je drahé, není vždy hodnotné