HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Hotelový marketing a prodej
    • Mentoring začínajících talentů
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Vzdělávání v hotelu a restauraci
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • Restart po Covidu
  • E-shop
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • hotelmax blog
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky

MAXIMÁLNÍ VÝKONY
MAXIMÁLNÍ ZISK

   HOTELMAX

PROSTŘEDÍ ROZHODUJE - VIZUÁLNÍ STRÁNKA HOTELOVÝCH SLUŽEB

SPOLUPRACUJI S JEDNÍM Z NEJLEPŠÍCH ODBORNÍKŮ. 


DANIEL ŠMÍD - DRESS CODE, DESIGN, BAREVNÉ KOMBINACE:
 

Oči zákazníků jsou všude. Většinu vašich produktů a služeb vnímají vaši hosté pomocí vizuálních vjemů. Všechny běžné prostředky marketingu, od webové prezentace, grafiku papírových letáků přes billboardy až po stohy vašich vizitek jsou vašimi hosty vnímání jako součást vaší firemní image. Tam by to ale nemělo končit – prostředí, ve kterém vaši hosté bydlí, jedí nebo odpočívají hodnotí svým zrakem ještě pozorněji. Mohou po návratu z vašeho hotelu říci: „Bylo to tam krásné“? 

 

DOZVÍTE SE MIMO JINÉ:

jak zařídit, aby se hosté vždy setkali s příjemnou vizuální stránkou prostředí vašeho hotelu
co dělat, aby byl vývěsní štít, rohožka, zdi na chodbách, podlaha nebo vozík na zavazadla úrovni, kterou poskytujete
proč musí být vše a vždy čisté a barvy ubrusů, napronů a ubrousku sladěny s dalším zařízením
jak přispívá barva hotelového vybavení psychologicky k chuti konzumovat a zdržet se déle
co si oblékat, aby byl váš personál oblečen profesionálně a vzbuzoval důvěru – včetně kuchařů.
jak vytvářet pozitivní první dojem a jak jej uchovat i do dalších fází budování vztahu s hosty

 

Potvrdím, že obecně platné informace mohou být nepravda:

co je čisté, nemusí být ještě hezké
co je nové, neznamená,  že je moderní
co je starožitnost, nemusí být vkusné
co je drahé, není vždy hodnotné

 

Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.
Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Hotelový marketing a prodej
    • Mentoring začínajících talentů
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Vzdělávání v hotelu a restauraci
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • Restart po Covidu
  • E-shop
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • hotelmax blog
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky