HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • Masterplan
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky

Hotelová personalistika


​Úspory šetří náklady, ale nenesou zisk.

ZISK PŘINÁŠEJÍ LIDÉ,

kteří s vámi táhnou za jeden provaz
nemám personalistu a potřebuji poradit
mám talenty, které chci rozvíjet

Aby s vámi lidé táhli za jeden provaz

potřebují znát vaše očekávání (co mají dělat) a potřebují vědět,
jakým způsobem a s jakými výsledky mají svůj úkol splnit (jak to mají dělat).
Většina z nich potřebuje znát proč (proč to dělají a jaký to má smysl)
a naprostou většinu z nich motivuje odměna, která bude následovat. 
Picture

Pro hotel bez personalisty

 Úspěšné týmy potřebují nejen vizi, 
ale i jasná pravidla. Potřebují 
schopnost rozlišit, co je důležité
a co je zbytečné.

Díky nám nepotřebujete zaměstnávat personalistu na plný úvazek.
Pomůžeme vám nebo vašim manažerům řízení lidských zdrojů lépe porozumět.
Nastavíme základní procesy a kroky tak, aby s vámi vaši lidé táhli za jeden provaz a dosahovali očekávané výsledky.
 
V tomto totiž patříme mezi nejlepší.
 
Sestavíme vám tým, za kterým se budou hosté vracet.
jdeme na to
Picture

 Mentoring pro manažery

V různých fázích hoteliérského života potřebujete někoho, kdo si už prošel tím, co vás právě potkalo a nebo teprve čeká.  
Mentoring týmů i jednotlivců nese výsledky ihned.
Šetří to čas a my máme radost z toho, že pomáháme hoteliérům lépe se orientovat a kráčet cestou bez zbytečných slepých uliček.
​
Sdílíme svou kapacitu, zdroje, kontakty, znalosti a zkušenosti získané manažerskou prací
​v mezinárodním prostředí řetězců.

​ 
Velice rychle si začnete všímat změn k lepšímu. 
Jdeme na to
Picture

Známe ty nejlepší experty 

Pracujeme v globální komunitě
​a máme kolegy po celém světě.

​Kromě toho, že se navzájem inspirujeme, jim pomáháme při vzdělávání. 
Máme přehled o tom, kdo se chystá na změnu nebo je otevřen nové nabídce.
Jedním z partnerů je majitel portálu práce v pohostinství.

Jsme členy studijních týmů
a pracovních skupin několika manažerských programů, kde se
s naší pomocí připravují ti nejlepší lídři.
Neustále máme několik skvělých talentů v pohotovosti. 
jdeme na to

Naučíme vás přemýšlet o vedení lidí ​

jako o jediné možné cestě ke spolehlivosti,
​loajalitě a efektivitě vašeho týmu.
Potvrdilo se, že lidé jsou nejcennějším aktivem hotelu právě proto, ​že ovlivňují jeho výkonnost
a kvalitu služeb a tím spolurozhodují o jeho úspěšnosti.
 
Našimi klienty jsou nejčastěji ti, kteří lidi vedou a starají se o ně, jak nejlépe umí.  
​

​Naše sdílené a jednoduché postupy jim umožní dělat to, jak nejlépe to jde.
Picture

Role manažera v týmu

K tomu, aby manažer spoluvytvářel budoucnost firmy, potřebuje sebedůvěru, odvahu, rozhodnost, tvořivost, empatii, schopnost inspirovat.
​
Budeme vaše manažery „učit se za letu“ a nabyté vědomosti správně aplikovat do praxe.
jdeme na to
Picture

Jak dát dohromady tým lidí
​se stejnou vizí

Částečné úvazky, pružné směny, nové formy spolupráce. Práce se silnými stránkami lidí vede k  samostatnosti
​a vyšší motivaci. To je budoucnost. 
​
Zavedeme s vámi nová pravidla uvnitř týmů i mezi nimi.
jdeme na to
Picture

Jak neztrácet následovatele

Schopní lidé jsou si zpravidla velmi dobře vědomi svého potenciálu. Jsou proaktivní, kreativní a nebojí se změn.  
​Prahnou po nových zkušenostech a bývají netrpěliví. 
​
Naučíme vás s nimi pracovat a rozvíjet jejich potenciál ve vašem hotelu. 
jdeme na to

Pro hotel bez personalisty

Profesionální práce s lidmi je konkurenční výhoda. 

Zisk je vedlejší produkt dobré služby
 a dobrá služba je podstatou pohostinství. 
 
Věděli jste, že střední management může váš hotel  posílit, ale i položit? 
Picture


Kompetence
​

kompetence je předpoklad či schopnost vykonávat určitou pracovní pozici. 

Kompetenční model pak popisuje všechny kompetence, (tedy vlastnosti, kvalifikaci, zkušenosti, znalosti, schopnosti, dovednosti a osobnostní charakteristiky), které jsou potřebné
k efektivnímu plnění úkolů
a celkovému úspěchu hotelu.

„Správně sestavený kompetenční model pro jednotlivé úrovně 
hotelové struktury  zaručí, že kandidáta nejen správně vyberete, 
ale budete přesně vědět, podle čeho jeho pracovní výkon 
pravidelně hodnotit a rozvíjet.
 Víte, podle jaké klíčové kompetence jsem vybírala zaměstnance já? 
Jedna z mnoha kompetencí nazvaná Orientace na hosta
je na prvním místě všech úrovní hotelové  společnosti Mandarin Oriental Hotel Group“.
​
Petra

Zavedeme vám kompetenční model
jdeme na to
Picture


​Databáze pracovních pozic


Co přesně mají  lidé na svých pozicích dělat?
A je jejich pracovní čas využit efektivně?
 
Společně definujeme, kde končí povinnosti jednoho
a kde začínají povinnosti druhého.
Jen tak se vyhnete třenicím, 
kdo za co může a čí je to zodpovědnost.

Uděláme pořádek  v popisech pracovních pozic 
a v organizační struktuře hotelu.
Optimalizujeme počty zaměstnanců a adekvátní mzdové náklady
ve vztahu k tržbám. 


​Máme v tom 15 let zkušeností mezi nejlepšími. 
​
​"Srozumitelné vedení hotelu a jasně zadané cíle jsou základem motivace zaměstnanců, protože vše stojí a padá s vašimi lidmi."
Petra


Zavedeme adekvátní a srozumitelné  popisy práce
jdeme na to
Picture


​Legislativa


​Nemusíte mít stohy formulářů a spát se zákoníkem práce pod hlavou. Stačí když budete vědět, co je důležité
a co je zbytečné. V personální
​a mzdové
agendě jsme jako doma.

Auditujeme pracovní smlouvy, 
smlouvy o DPP i DPČ. 
 
Pomůžeme vám se orientovat
v základních pojmech a aktuálních pravidlech. 
 
Doporučíme účinná opatření, 
která zajistí správné personální postupy.


"Za 15 let jsme nemuseli soudně řešit žádný pracovněprávní spor.
Praxe totiž ukazuje, že pokud
k takovému sporu dojde,
soud se zpravidla přikloní na stranu zaměstnance.
 Pro zaměstnavatele to následně znamená velkou finanční zátěž." 

 Petra
 

 S námi vám nic neunikne. 
 
jdeme na to

Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.
Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • Masterplan
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky