Jak na marketingový plán hotelu?Když děláte marketing nezávislého
HOTELUs námi, neutrácíte ani korunu zbytečně,
a máte skvělé výsledky. |
|
Marketing
nezávislého hotelu musí mířit přesně
Inovace na pevných základech
Úspěšný marketing je založen na základech, které se nemění.
Prodejní systémy, formy, styly a trendy se inovují stále a rychleji, ale základy zůstávají stejné.
Inteligentní hoteliér postaví svůj marketing na neměnných základech.
Jeho plán odpovídá aktuální situaci na trzích
a součástí plánu se stanou nejaktuálnější systémy, formy a styly, čímž spoluvytváří trendy.
Jeho strategie je přesná a návratnost investic vysoká.
Ti ostatní hoteliéři klidně mohou mít štěstí v umisťování příspěvků na Facebook, Instagram a Twitter.
Ale bez jasné strategie a pochopení základních marketingových principů
je taková komunikace neúspěšná
a je jako hlahol na trhu.
Na trhu už jste určitě byli a hlahol slyšeli. Inspiroval vás k nákupu?
Neutrácejte peníze za hlahol.
Dělejte přesný a účinný marketing s námi.
Vytvoření přesného
|
|
|
Prodej
V prodeji můžete dosahovat předvídatelných výsledků i v nepředvídatelných časech.
"Prodávám přes 20 let. Prodal jsem miliony pokojonocí a kongresových paušálů na různých trzích po celém světě. Prodej znám z reálného života a umím jej zavádět a vést v různých typech hotelů."
Milan
Prodej je krásné slovo, je vzrušující, přináší radost, užitek a zisk kupujícímu i prodávajícímu.
Buďte pyšní na to, že prodáváte, protože prodáváte dobře a jste špičkovými obchodníky.
Nebo díky našemu řešení jimi brzo budete.
Co nejčastěji s hoteliéry řešíme?
Prodej v hotelu představuje kromě příjmu objednávek a rezervací
přímý aktivní prodej, upselling a zapojení všech lidí ze všech částí hotelu do prodeje.
V hotelu často zavádíme nebo zlepšujeme organizaci prodeje, prodejní nástroje, prodejní kanály, prodejní strategie, cenové plány, diskontní a diskriminantní taktiky, CRM včetně databází, vedení prodejní agendy, průzkum, dobývání trhů, segmentovanou prodejní argumentaci, otevřené otázky, zvládání námitek, uzavírání obchodního případu.
O prodejních kanálech jsme publikovali článek v odborném časopise Celý O Turismu.
"Prodávám přes 20 let. Prodal jsem miliony pokojonocí a kongresových paušálů na různých trzích po celém světě. Prodej znám z reálného života a umím jej zavádět a vést v různých typech hotelů."
Milan
Prodej je krásné slovo, je vzrušující, přináší radost, užitek a zisk kupujícímu i prodávajícímu.
Buďte pyšní na to, že prodáváte, protože prodáváte dobře a jste špičkovými obchodníky.
Nebo díky našemu řešení jimi brzo budete.
Co nejčastěji s hoteliéry řešíme?
Prodej v hotelu představuje kromě příjmu objednávek a rezervací
přímý aktivní prodej, upselling a zapojení všech lidí ze všech částí hotelu do prodeje.
V hotelu často zavádíme nebo zlepšujeme organizaci prodeje, prodejní nástroje, prodejní kanály, prodejní strategie, cenové plány, diskontní a diskriminantní taktiky, CRM včetně databází, vedení prodejní agendy, průzkum, dobývání trhů, segmentovanou prodejní argumentaci, otevřené otázky, zvládání námitek, uzavírání obchodního případu.
O prodejních kanálech jsme publikovali článek v odborném časopise Celý O Turismu.
Zavedení aktivního
|
Zavedeni upsellinguUp-selling je aktivita, která přináší okamžité výsledky. "Nejsilnějším argumentem v komunikaci s personálem při zavádění upsellingu je: Neprodané to přece už máte. Jediná šance je, že se vám to podaří změnit tím, že budete mít úspěch." Milan Krátce poté, co v hotelu zavedeme upselling včetně cenové struktury, jednoduchého reportingu, vyhodnocení a kontroly, přicházejí výsledky. Už stokrát se prokázalo, že správně aplikovaný model je okamžitě funkční. "Odměna za nárůstovou tržbu při upsellingu u některých zaměstnanců zvyšuje mzdu i o 25%." Milan |
Zapojení všech
|