HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky

Jak na marketingový plán hotelu?

Když děláte marketing nezávislého

HOTELU

s námi, neutrácíte ani korunu zbytečně,
a ​máte skvělé výsledky.
chci v hotelu  účinný marketing
chci  mít  ziskový  hotelový web
chci    zavést    aktivní    prodej

Marketing 
​​
nezávislého hotelu musí mířit přesně


Inovace na pevných základech
​

​Úspěšný marketing je založen na základech, které se nemění.
Prodejní systémy, formy, styly a trendy se inovují stále a rychleji, ale základy zůstávají stejné.

Inteligentní hoteliér postaví svůj marketing na neměnných základech.
Jeho plán odpovídá aktuální situaci na trzích  

a  součástí plánu se stanou nejaktuálnější systémy, formy a styly, čímž spoluvytváří trendy.

​Jeho strategie je přesná a návratnost investic vysoká.

Ti ostatní hoteliéři klidně mohou mít štěstí v umisťování příspěvků na Facebook, Instagram a Twitter.
Ale bez jasné strategie a pochopení základních marketingových principů
je taková komunikace neúspěšná
a je jako hlahol na trhu.

Na trhu už jste určitě byli a hlahol slyšeli. Inspiroval vás k nákupu?

Neutrácejte peníze za hlahol.

Dělejte přesný a účinný marketing s námi.


Chceme účinný marketing
Picture

​Vytvoření přesného
​marketingového plánu
​pouze pro váš hotel

​
Jedinečný hotel
má jedinečný  marketing.
​ 

Zní to docela logicky, ale je překvapující, kolikrát se  hotely snaží být pro  všechny hosty vším.

Potřebujete propojit marketing
s každou činností s vlivem na zisk.
Logicky pak k plánu doplníme vaše cenové strategie.

"Sestavil jsem a později konzultoval přes 1000 marketingových plánů řetězcových i nezávislých hotelů."
Milan


​Snižování ceny nezvyšuje poptávku.
Prvotřídní hotel nemůže jít pod cenu, protože high-end host může ztratit důvěru ve slovo prvotřídní.

A host, který rezervuje kvůli nízké ceně, ten zase nezůstane loajální. 


Připravíme s vámi jasný marketingový plán s vysokou návratností.
jdeme na to
Picture


Ziskový 
hotelový 
web


Ty nejúspěšnější hotelové weby, které jsou místem 80% rezervací hotelu,
​ se neustále mění.
​Mění se proto, že se mění chování vašich zákazníků.

"To, že právě vítězí swipping nad scrollingem, by se mělo projevit na webech hotelů."
Milan

Kromě zařízení se mění i způsoby
​a možnosti, jak zákazníci získávají inspiraci, jak hledají a přijímají doplňující informace o hotelu.
Mění se také jejich chování při  rezervaci. 

Pomůžeme vám z vašeho webu udělat ziskový e-shop anebo web změnit od základu.
​
Vybereme vám šablony,  pomůžeme
​s definicí zadání nebo vám půjčíme našeho webmastera, který už postavil desítky hotelových webů
​za rozumnou cenu.


jdeme na to
Picture


​
​Navždy  přínosné  
sociální ​sítě


Využívejte  sociální sítě na maximum. 

Začněte pomocí facebooku
a instagramu prodávat těm, kteří
na vaše profily nepřišli nakupovat.

Začněte psát pro ty, kteří si nepřišli číst.
​ Získejte si publikum pozorností, nikoliv jen transakcí.

Zeď na facebooku vůbec nečteme stejně jako knihu, ale pomocí atraktivních záchytných bodů, kdy selektivním čtením dekódujeme informace. 
Milan

Začněte získávat pozornost tím, že váš sdílený obsah bude mít pro vaši cílovou skupinu osobní význam.

Milan

​Facebook nebo Instagram by měly vydělávat vám, ​ne vy jim.
​Pomůžeme vám
nastražit a rozhodit sítě.


jdeme na to

Prodej

V prodeji můžete dosahovat předvídatelných výsledků i v nepředvídatelných časech.

"Prodávám přes 20 let.  Prodal jsem miliony pokojonocí a kongresových paušálů na různých trzích po celém světě. Prodej znám z reálného života  a umím jej zavádět a vést v různých typech hotelů."
​ 
Milan


Prodej je krásné slovo, je vzrušující, přináší radost, užitek a zisk kupujícímu i prodávajícímu.  
Buďte pyšní na to, že prodáváte, protože prodáváte dobře a jste špičkovými obchodníky.
Nebo díky našemu řešení jimi brzo budete.


Co nejčastěji s hoteliéry řešíme?

Prodej v hotelu představuje kromě příjmu objednávek a rezervací
přímý aktivní prodej, upselling a zapojení všech lidí ze všech částí hotelu do prodeje.

V hotelu často  zavádíme nebo zlepšujeme organizaci prodeje, prodejní nástroje, prodejní kanály, prodejní strategie, cenové plány, diskontní a diskriminantní taktiky, CRM včetně databází, vedení prodejní agendy, průzkum, dobývání trhů, segmentovanou prodejní argumentaci, otevřené otázky, zvládání námitek, uzavírání obchodního případu. 

O prodejních kanálech jsme publikovali článek v odborném časopise Celý O Turismu. 




jdeme na to
Picture

Zavedení aktivního
​prodeje


​Pasivní příjem objednávek
je výsledek marketingu a většině hotelů nestačí jen čekat, co přijde.


Zavést a realizovat aktivní prodej je misí hotelového Sales Managera.

Je to náš nejčastější předmět zakázky
v oblasti marketingu v nezávislých hotelech. 


​
"Při první návštěvě management zpravidla ani není schopen hotel pořádně představit.  
Nemá efektivní prodejní nástroje, nepracuje dobře se systémem, který má třeba několik let, aniž by objevili jeho funkce.
Skvělé je, že to ještě týž den společně změníme.
Za pár hodin znásobíme prodejní potenciál hotelu."

Milan
​
jdeme na to
Picture

Zavedeni upsellingu



Up-selling je aktivita, která přináší okamžité výsledky.
 

​​"Nejsilnějším argumentem
v komunikaci s personálem při zavádění upsellingu je: Neprodané to přece už máte. Jediná šance je, že se vám to podaří změnit tím, že budete mít úspěch."

Milan

Krátce poté, co v hotelu zavedeme upselling včetně cenové struktury, jednoduchého reportingu, vyhodnocení a kontroly, přicházejí výsledky. Už stokrát se prokázalo, že správně aplikovaný model je okamžitě funkční. 
​
"Odměna za nárůstovou tržbu při upsellingu u některých zaměstnanců zvyšuje mzdu i o 25%."
Milan
jdeme na to
Picture

Zapojení všech
​do prodeje


Někdy vás může překvapit, když se zaměříte na to, kdo z personálu může ovlivnit prodej, podpořit upselling
​a nebo poptávku.


Pokud prodeji napříč vašimi středisky dáte žádoucí strukturu,
stanovíte pravidla a poskytnete podporu, můžete zvýšit výnosy každého střediska o 15 - 25%.

"V jednom lázeňském hotelu se statutem NZZ (Nestátního zdravotnického zařízení​) jsme dosáhli zvýšení tržeb o 20% tím, že jsme do prodeje zapojili pokojské. Samy to během našeho setkání  navrhly. Při ranní směně je totiž hosté žádali o úklid ještě před snídaní a z rozhovoru zjistily, že hosté by využili ranních hodin na další procedury mimo léčebných, které měli předepsané.."​
​Milan
jdeme na to

Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Bez pana Pavelky bych stěží dokázal udělat titánský skok v mé pracovní kariéře. Přeskočit ze stavebnictví do gastronomie, a hned na manažerskou pozici, by bez jeho mentorského přístupu, školení, a hlavně praktických ukázek v gastroprovozu nebylo v žádném případě možné.
Ještě jednou děkuji za Vaši pomoc a mentorské vedení! Aleš Nevařil, F&B Manager

​
Milane, děkuji vám za marketinkovou deratizaci našeho hotelu a praktické šablony. JN, Karlovarský kraj.

Vážený pane Pavelko, děkuji vám za přípravu hotelu k prodeji.  Díky vám jsme hotel hladce prodali za správnou cenu. V okamžiku, kdy jste nám poslal první verzi investičního memoranda ke schválení, jsme si uvědomili, co vlastně prodáváme a co bychom měli požadovat. Vedlejším účinkem je zavedení aplikace Monday*, jejichž prodejce byste měl vyškolit. Jiří F, Olomoucký kraj, dnes již bývalý majitel, (*s aplikací Monday nespolupracuji, jsem pouze uživatel).

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.

Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky