HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky

hotelmax blog

nápady, postřehy a inspirace pro moderní hoteliéry  

o transformaci kokota

11/12/2020

 
Picture
Picture
Honzu Vlachynského jsem poprvé potkal před dvěma lety
na konferenci Travelcon v Budějovicích, kde jsme my dva měli společný panel pro hoteliéry.

​Já jsem na něm přednášel o tom, co to znamená standardizace služeb, jak je důležitá a Honza o tom, že standardy jsou na hovno
a že bychom se na ně měli úplně vysrat. 

 

Sdílel jsem zkušenosti z rozjezdu městských i turistických hotelů, resortů a restaurací na desítkách míst u nás i ve východní Africe.

Dostali jsem se k tomu, jak jsem vedle práce v korporaci založil firmu
na dovoz oblečení a jak jsem ji prodal, jak jsem s kolegy založil český Institut pro pracovní psychodiagnostiku a vytvořil jsme nejlepší český měřící nástroj talentu a předpokladů.

Honza se podělil o jedinečné zkušenosti z rozjezdů a hlavně růstu unikátních podniků jako brněnského baru, který neexistuje, koktejl baru Super Panda Circus, Baru slast, hotelu Anybody a stánků
s Turbomoštem.
Bylo to skvělé, zaujal mě jeho přístup nahlížet na věci z opačného konce, než 99% manažerů a od té doby jsme v kontaktu.

Honza byl taky mezi prvními, na koho jsem si vzpomněl 13. března letošního roku, když nám vláda zavřela restaurace, bary a hotely.
Krátce na to jsem se setkali na virtuální snídani COT, kde jsem ho měl
v panelu, a kromě všeho možného jsem se dozvěděl, že připravuje knihu.

Vím o něm, že je jeden z mála, ne-li jediný v hospitality, kdo se skutečně zamýšlí nad tím, jak vede lidi a jak to dělá a jestli by to nešlo líp. A když na to přijde, tak to hned udělá.
V jeho podnicích jsem pak pracovně strávil nějaký ten večer i ráno a vzpomínám si, když jsem ve Čtyřech pokojích řekl servírce poté, co mi přinesla fantastické vejce Benedikt, že její filtrované kafe je tak trochu za trest.
Okamžitě mi nabídla, že blízko je kavárna, kam mi skočí pro espreso, což jsem odmítnul a omluvil se, protože mě to zaskočilo.
Na to mi Honza řekl, že se tam prostě chovají k hostu, jako kdyby byl
u nich doma na návštěvě a já jsem pochopil, že to, co tenhle týpek říká, není proklamace, ale fakt. A že si na to budu muset zvyknout.

Takže když jsem se dozvěděl, že píše knihu o vedení lidí, bylo mi jasné,
že ji musím přečíst. A to jsem ihned udělal.

Jeho kniha začíná tím, čím končila před osmi lety moje patnáctiletá ředitelská práce v jednom z největších řetězců. 

Že šéfové jsou největší překážkou skvělé práce a že šéfovství je zastaralé. Že se ve společnosti za posledních dvacet let změnilo úplně všechno. Kromě role šéfa. A že takovým šéfem už být nechci. 

No a taková nakládačka je ta kniha od začátku do konce, takže jsem jí přečetl za jeden den. A kus noci.

Myslím si, že neznám ani jednoho šéfa, majitele firmy nebo generálního ředitele (a že jich znám nejmíň dvě tisícovky), kterému bych mohl říct – tu knihu nečti, nepomohla by ti.

I když mám u každé kapitoly nějakou poznámku a někde i odlišný názor a za některé mohou mé zkušenosti s vedením lidí v rovníkové Africe
a na ostrovech v Indickém oceánu, uvědomil jsem si, v čem je kniha přínosná pro každého šéfa v pohostinství. 

Nutí vás nevybíravým způsobem vystoupit z rutiny a stereotypů
a jedině díky tomu můžete být schopni absolvovat jakoukoliv transformaci.
 

Že tradiční šéfovství je v prdeli, jsem si uvědomil právě v Africe, když jsem na pracovních smlouvách viděl data narození 2000 a přicházel na to, že řetězcové standardy mohou být maximálně tak inspirací. 

Lidi potřebují k růstu víc než jen instrukci. Rozhlédněte se a zjistíte, že model psychopatický šéf, který všechno zná a ví nejlíp už přitahuje maximálně tak v politice, protože tam ještě mají volební hlas starší ročníky.

Zkrátka, knihou profrčíte, jak nocí v baru a ráno, místo kocoviny, vám bude jasné, že existuje lepší cesta než každému říkat, co má dělat a že ji nesmíme přestat hledat. O tom bych si s Honzou ještě někdy docela rád promluvil. 
 
Knihu koupíte na jeho e-shopu a ten včetně recenzí také najdete, když si dáte název knihy do Googlu.

Comments are closed.

    Autoři

    Milan Pavelka
    Petra Horáková
    Jitka Ševčíková
    Jan Pučálka
    Jan Bubeníček
    ​

    Archiv

    August 2022
    June 2021
    May 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    March 2020
    August 2019
    June 2016
    March 2016
    February 2016
    June 2015
    April 2015
    October 2014
    April 2014
    March 2014

    Kategorie

    All

    RSS Feed

Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Bez pana Pavelky bych stěží dokázal udělat titánský skok v mé pracovní kariéře. Přeskočit ze stavebnictví do gastronomie, a hned na manažerskou pozici, by bez jeho mentorského přístupu, školení, a hlavně praktických ukázek v gastroprovozu nebylo v žádném případě možné.
Ještě jednou děkuji za Vaši pomoc a mentorské vedení! Aleš Nevařil, F&B Manager

​
Milane, děkuji vám za marketinkovou deratizaci našeho hotelu a praktické šablony. JN, Karlovarský kraj.

Vážený pane Pavelko, děkuji vám za přípravu hotelu k prodeji.  Díky vám jsme hotel hladce prodali za správnou cenu. V okamžiku, kdy jste nám poslal první verzi investičního memoranda ke schválení, jsme si uvědomili, co vlastně prodáváme a co bychom měli požadovat. Vedlejším účinkem je zavedení aplikace Monday*, jejichž prodejce byste měl vyškolit. Jiří F, Olomoucký kraj, dnes již bývalý majitel, (*s aplikací Monday nespolupracuji, jsem pouze uživatel).

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.

Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky