HOTELMAX
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky

hotelmax blog

nápady, postřehy a inspirace pro moderní hoteliéry  

nejen znalosti, ale i byznys

11/2/2020

 
Picture
Picture
​Přinášíme do hotelů reálné tržby, za první týden jsme hotelům zprostředkovali byznys za 23 milionů.
​

Jako poradenská společnost, působící na trhu již osmým rokem,
jsme od letošního března hledali způsoby, jak hoteliérům společně
s know-how přinést i byznys.

Obchodní model hotelů a restaurací tady fungoval třicet let setrvačně, bez výrazných inovací. Kromě elektronické distribuce v rezervačním oddělení, platebních terminálů a kartových zámků se toho ve srovnání
s jinými obory moc nezměnilo. 
 
Dnes hoteliéři s naší pomocí mění způsob uvažování a rozhodování
v tom, co dělají.  Napříč celým hotelem.

Od strategie, financí, přes personál a obchod, provoz a marketing. Získávají digitální znalosti, osvojují si aplikace, automatizaci, zjednodušují a zrychlují provoz i obchod. 
 
Spolupracujeme s českým Googlem, inspirovali jsme se strategiemi Amazonu.

Připravili jsme pro hoteliéry Masterplan – restartovací program nové generace, obsahující know-how, přizpůsobené každému hotelu na míru a přináší přesně to, co hotel právě teď potřebuje.

Zavádíme nové strategie na nových trzích. Hotely díky nám obsazují trhy, se kterými neměly dosud zkušenosti.

Hoteliéři se s námi účastní grantových programů Grow with Google 
a New Generation of Founders.

I když máme skvělou zpětnou vazbu od hoteliérů, ve kterých jsme Masterplan zavedli, chtěli jsme být také prvními, kdo kromě rad přináší také skutečný byznys.  Nejen znalosti, ale skutečné tržby.
 
Rozhodli jsme se, že spojíme síly s někým, kdo má přesah přímo k zaměstnancům velkých firem a korporací, například přes jejich fondy kulturních a sociálních potřeb, benefity a odměny, jelikož předpokládáme, že výpadek zahraničních a firemních zákazníků bude pro hotely dlouhodobý.

Jsme denně ve vztahu s několika hotely na různých místech v zemi a řešíme v nich stejné problémy spojené s krizí – dramatický propad tržeb a ztráty.

Proto bylo naší hlavní podmínkou nezatěžovat hotely žádnými vstupními náklady a kombinacemi slev.

​Stejně jako to dělají u Amazonu, který svou strategii agregace mezních zisků úspěšně uplatňuje na všech svých trzích.
Začali jsme hledat partnera, který podobným způsobem pomůže hotelům prodávat za férové ceny.
 
Výsledkem je dohoda na strategickém partnerství s iniciativou Zachraňme turismus a dnes společně přinášíme hoteliérům nástroj
s garantovanou návratností
.

Nástroj, který může výrazným způsobem naplnit hotelu kapacity
s mnohem nižšími náklady
ve srovnání s provizemi, které hotely musí platit distributorům. 
 
A jak hotel získá nové klienty a tržby? 
Je to snadné.

Připraví pro místní trh například dva typy voucherů se dvěma produkty, s jedním za 6 000 Kč a s druhým za 13 000 Kč.

Může to být ubytování v kombinaci s další službou, záleží na typu hotelu. Na první produkt vydá 1000 voucherů na slevu 500 Kč, na druhý produkt vydá 1000 voucherů na slevu 1 500 Kč.

Host, který pak v 1. pololetí příštího roku do hotelu přijede na pobyt v hodnotě 6 000 Kč nebo 13 000 Kč, při placení místo hodnoty 500 Kč nebo 1 500 Kč použije slevový voucher, který si v rámci nákupu pobytu navíc zdarma stáhnul z webu.

Hotel až následně vyplatí provizi ve výši 40 % z hodnoty voucheru (tj. jen ze slevy), což v těchto případech znamená buď 200 Kč nebo 600 Kč. Předem neplatí nic a naši podporu i kampaň získává zdarma.
 
My pomůžeme hotelům spočítat nabídku tak, aby nedevalvovaly svou hodnotu.  Žádná slevová spirála, slevy ze slev, zničující provize, nic takového.

V nabídce máme několik variant voucherů, včetně dárkových poukazů, na které máme poptávku od největších zaměstnavatelů z průmyslu, farmacie a bankovnictví. 

Hotel sám určuje, nakolik bude konkurenční se svou jedinečnou nabídkou. Podle zkušeností z první vlny voucherů a průzkumů trhu už známe chování zákazníků a jsme přesvědčeni, že i tentokrát Češi zamíří relaxovat a objevovat nová místa své země.

Do programu se pochopitelně nejdřív hlásí hotely, které již získaly zkušenost s prvními pobytovými vouchery, ale snažíme se zařadit všechny. 

​Podmínky a pravidla a instrukce pro hotely najdete zde.

Comments are closed.

    Autoři

    Milan Pavelka
    Petra Horáková
    Jitka Ševčíková
    Jan Pučálka
    Jan Bubeníček
    ​

    Archiv

    August 2022
    June 2021
    May 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    March 2020
    August 2019
    June 2016
    March 2016
    February 2016
    June 2015
    April 2015
    October 2014
    April 2014
    March 2014

    Kategorie

    All

    RSS Feed

Co říkají naši klienti na Google a v dalších recenzích?

Bez pana Pavelky bych stěží dokázal udělat titánský skok v mé pracovní kariéře. Přeskočit ze stavebnictví do gastronomie, a hned na manažerskou pozici, by bez jeho mentorského přístupu, školení, a hlavně praktických ukázek v gastroprovozu nebylo v žádném případě možné.
Ještě jednou děkuji za Vaši pomoc a mentorské vedení! Aleš Nevařil, F&B Manager

​
Milane, děkuji vám za marketinkovou deratizaci našeho hotelu a praktické šablony. JN, Karlovarský kraj.

Vážený pane Pavelko, děkuji vám za přípravu hotelu k prodeji.  Díky vám jsme hotel hladce prodali za správnou cenu. V okamžiku, kdy jste nám poslal první verzi investičního memoranda ke schválení, jsme si uvědomili, co vlastně prodáváme a co bychom měli požadovat. Vedlejším účinkem je zavedení aplikace Monday*, jejichž prodejce byste měl vyškolit. Jiří F, Olomoucký kraj, dnes již bývalý majitel, (*s aplikací Monday nespolupracuji, jsem pouze uživatel).

Koupili jsme hotel jako naprostí laici a až když to vázlo, hledali pomoc odborníků. Petra a Milan nás překvapili především lidským přístupem. Nebudou vám kázat nějaké suché teorie, naladí se na vaše specifické potřeby a zhodnotí možnosti konkrétního podniku. Pomohli nám s konceptem hotelu, jsme nadšení z řešení, které mám naprosto "sedlo" a věříme, že i našim hostům. Postupně vše realizujeme krok za krokem. Odborné věci vysvětlují jasně a prakticky. Návody, ke všemu, co kolem provozu hotelu potřebujete vědět, nám velice pomáhají – a můžete si je stáhnout u nich na webu.

Jsme vděční, že se naše cesty setkaly a přejeme spoustu dalších zajímavých projektů a spoluprací.
Eva a Karel Nejedlí
Digital detox hotel CHYTROV

Po letech v hotelovém byznysu jsem se již lecčemu naučila a snažím se své znalosti stále doplňovat. Váš ebook "Jak správně řídit finance vašeho hotelu a restaurace“ mě jednoduchým způsobem (konečně někdo) naučil, jak rozumět hotelovým financím. Přiloženou šablonu naše účetní pochválila a proto jsem se rozhodla investovat do restartu Masterplan. Bylo to správné rozhodnutí. Kromě všeho, zamilovala jsem si Trello! Děkuji celému týmu. Pavla Dvořáková, Hotel Liberty

Spolupráce s  HotelMax je jedním slovem perfektní - letité zkušenosti v oblasti hotelnictví jsou opravdu znát, Milanův přístup je velice profesionální, precizní a empatický. Jsme Vám velice zavázáni za Vaše podněty, připomínky a rady týkající se správy a nakopnutí byznysu v našem smarthotelu Nezvalova Archa. Kromě osobních profesních zkušeností předaných přímo na našich setkáních píše firma HotelMax také skvělé e-booky a další elektronické materiály. Za nás 5* a jednoznačné doporučení. Děkujeme!
"  OLOMOUC
​

"Milane, na spolupráci s Tebou se mi nejvíc líbilo, že jsi místo vzletných doporučení šel a ukázal a naučil mě, jak to udělat a taky mě pomohl jako mentor. Často si teď řeknu, když se musím rozhodovat, jak by se rozhodl Pavelka. A udělám to. Lukáš, ředitel resortu ****"  ZANZIBAR

"Děkujeme za první pořádný marketingový plán hotelu. Zvýšili jsme RevPar a zisk, majitel, zaměstnanci i hosté jsou spokojeni. Radek, MORAVA

"Děkujeme vám oběma za oči otevírající audit, pomoc s business plánem a nastavení financí podle řetězcových standardů. Ve spolupráci budeme pokračovat. Lucie" BRNO

"Jsou skvělí, poskytují praktickou pomoc. Všechno, co jsme potřebovali jsme dostali. Díky Hotelmaxu jsme se posunuli o velký kus dopředu." Kateřina, BRNO

Najali jsme si HotelMax na pomoc s rozjezdem nového samoobslužného hotelu v Olomouci Nezvalova archa. Pan Pavelka, který analyzoval chod a pak několik měsíců vedl náš tým byl vysoce profesionální. Jeho rady a podněty vedly k téměř k okamžité pozitivní reakci trhu. Preventivně zůstáváme v jeho péči. Cca jednou za 1/2 roku občerstvíme obvyklé provozní chody. Služby HoteMaxu můžeme vřele doporučit. Marek Novotný,
 LAVZEN s.r.o.

S Milanem jsem spolupracoval při restartu jednoho lázeňského a jednoho velkého kongresového hotelu. Jeho znalosti v oblasti obchodu a marketingu jsou neocenitelné, a to i pro zkušené hoteliéry. Otevře vám nové obzory a zlepší ekonomiku provozu. A pokud jste se rozhodli z nějakého důvodu hotel prodat, je tu opět Milan, který doporučí vhodného investora a nachystá hotel k prodeji tak, abyste zbytečně netratili. Myslím, že v současné době není lepší poradenská společnost na našem českém trhu, než je Hotelmax.
Václav Jirásek, PRAHA

Spolupráce s Hotelmax, respektive primo s panem Pavelkou byla velkym prinosem pro provoz naseho nove otevreneho hotelu. Dalsi devizou byl profesionalni a pratelsky pristup, plny znalosti a zkusenosti. Vsem vrele doporucuji. Jana, MARIÁNSKÉ LÁZNĚ


Pane Pavelko, pomohl jste restartovat můj wellness hotel, udělal pořádek v cenách, distribučních kanálech, zavedl jste up-selling a v druhé fázi spolupráce připravil hotel k prodeji, za což Vám děkuji. Martin Š, bývalý majitel resortu ****. Západní Čechy

Hotelmax přišel za pět minut dvanáct. Kromě toho, že nám zachránil dost peněz, které bychom utratili za špatně vybraný systém, nám pomohl se zavedením hotelového software a ukázal lidem, jak jim pomůže při práci. Myslím si, že nejméně jednoho člověka přesvědčil, aby nám neutekl kvůli změně. Petr P. provozovatelé hotelu 
**** ​Jižní Čechy


​

​





Kontaktujte nás

    Chcete být úplně první, kdo se

    ​dozví​ nejnovější informace?

odeslat
  • Hotel Consulting
    • Prodej, nákup a pronájem hotelu
    • Restart a rozjezd hotelu
    • Zvýšení zisku hotelu a restaurace
    • Digitální strategie hotelu na míru
    • Hotelový marketing a prodej
    • Expertní mentoring
    • Personalistika hotelu a restaurace
    • Technologie a Inovace v hotelu a restauraci
    • Hotelové a restaurační systémy
  • E-shop
  • blog
  • KONTAKT
    • O nás
    • REFERENCE
    • Hotelmax v médiích
    • obchodní podmínky